Campings Slovenie

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

campings Slovenie

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Slovenie

Zeer aangename camping om Slovenië te verkennen

Erik DE Rouck,
    12-9-2018

Grote camping maar dat merk je niet echt op je plaats. vele zaken vernieuwd zoals restaurant en supermarkt echt mooi. meertje is leuk maar wel koud, nu ja daar wen je wel aan. Als je stevig wil fietsen kan je makkelijk naar Bled, rond meer nagenoeg vlak. de gidsen van de camping (ook in het Nederlands) gaven goede tips om de omgeving te verkennen. Mooie 6 meter hoge waterval en prachtige meertjes net over de grens in Italië. Ook Lublijana is een aanrader een rustige hoofdstad waar wel iets te zien is en je kan er lekker kuieren iets eten en drinken : gezellig dus. Slovenië viel ons heel erg mee. Wij stonden helemaal achteraan op camping douches daar lijken op die van een IBIS hotel, plastieken kuipen, maar als je naar het midden sanitair gaat is dat helemaal anders. veel op en af op de camping maar stoort niet echt en je kiest zelf je plaats, neem daar zeker je tijd voor. Restaurant zeer goed maar Europese prijzen een fles Sloveense wijn en ook al is die zeer goed, betaal je min.25/26 Euro. Maar laat dat je niet afschrikken.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping in een prachtige omgeving......

J. Luken,
    10-9-2018

Een hele mooie camping waar altijd plek is. Inderdaad is dat ook zo maar je moet goed zoeken naar een grote plek voor je caravan met luifel en bijzet tent voor de kids. Door wat geluk stonden we zonder reservering pal aan het meer. Echt geweldig. Het eten in het restaurant was goed en het sanitair was netjes. We hebben een hele mooie week gehad. De camping is wel prijzig, wij betaalden omgerekend 75 euro per nacht voor 4 personen. Het restaurant hanteert ook westerse prijzen. Een dagje raften via de camping was een schot in de roos bij onze meiden.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

Marjolein Van Raemdonck,
    9-9-2018

Deze camping is super mooi als je van rust houdt. Goede plekken om te staan met een mooi uitzicht. Sanitair is netjes. Bij het restaurant kan je goed eten.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeker de moeite waard om terug te gaan

Astrid Rentink,
    8-9-2018

Het is een mooie camping, ruim opgezet. De camping is netjes bij gehouden, wij zaten in de buurt van een oud toilet gebouw, dat is wel aan vervanging toe. Voor zover het belangrijk is op vakantie, de WIFI was niet super goed

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige plek!

Lisa,
    21-8-2018

Super plek! Het was heerlijk om eindelijk op een plek in Slovenië te staan met schoon en modern sanitair. Eigenaren zijn erg gastvrij, wonen zelf op de camping. Voldoende ruimte, schaduwplekken wel enigszins beperkt. Goede uitvalsbasis naar verschillende plekken in Slovenië. Brda, Tolmin, Bovec bezocht. Postojna is ook goed te bezoeken vanuit hier. In de ochtend mogelijkheid voor vers brood van de bakker, deze komt al vroeg rond 7.00. Eten in restaurant is erg lekker. Er komen ook veel locals enkel om te eten in restaurant. Voor kinderen is weinig speel gelegenheid. Zwembad dat er staat stelt niet veel voor. Echter gaan de eigenaren dit nog oppakken heb alle vertrouwen in dat zij er wat moois van gaan maken. Camping ligt aan een drukke weg, wij hebben hier geen last van gehad. Mochten wij teruggaan naar Slovenië dan zullen wij hier zeker terug keren. De twee sterren die aan gegeven worden vonden wij er summier.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)