Campings Slovenie

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

campings Slovenie met zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Slovenie

Super zwembadparadijs met veel glijbanen!

D.de Ruiter,
    12-9-2018

Prachtig zwemparadijs met veel glijbanen,en zwembaden, het water is warm(28 graden)Er is weinig schaduw maar er zijn ligbedden en parasols zijn te huur. Wij hadden zelf stoelen en een parasol meegenomen anders loopt het aardig op. Wij zaten in een waikiki caravan met opgemaakte bedden, (kleine)handdoekjes en incl schoonmaak alleen geen koffiezetapperaat,maar je kon lekkere koffie in het centrum halen. We hebben lekker gegeten bij de pizzaria die heel veel mensen moest teleurstellen omdat het vol zat. Er zijn niet zoveel eetgelegenheden op het park en door laag water konden wij niet met de pont naar de restaurants aan de overkant.(dus met de auto) Verder zijn we naar Zagreb geweest,wat een mooie stad is, maar lang voor de douane gestaan op de terugweg,gekanood en in de omgeving gefietst,(fietspaden stoppen wel soms ineens) Het enige minpuntje is dat er s'avonds niet een gezellig bandje/muziek was bij het terras in het centrum.

Leuke vakantie

Astrid Rentink,
    8-9-2018

Geboekt bij touroperator. Later reviews gaan lezen, ik dacht oh wat heb ik gedaan. Het veldje met touroperator-tenten was erg gezellig, geen last van de vaste gasten. maar ik zou er ook niet gelukkig van worden als ik tussen de vaste gasten zou staan met mijn tentje. Vooraan de camping zijn wel prima kampeerplekken Toilet gebouw erg schoon, heb ze meerdere keren per dag zien schoonmaken. Jammer dat er geen strand is, alleen maar een kade of kiezels. De haven van Koper kan je zien en horen vanaf de camping, ik vond dit niet storend

Gereisd met partner in september 2018

Verrassend, in meerdere richtingen

Jeroen,
    26-8-2018

Tja, wat verwacht je en wat maken ze waar daar waar het gaat om een land duidelijk nog in opkomst (overigens in onze optiek al veel verder dan verwacht). Buiten de camping om is Arena Center een aanrader voor de regenachtige dag(en). Plitvicka is erg mooi, maar allemaal Kroatië.

Qua camping. Veel is er niet veranderd denken we sinds de bouw. Straalt niet heel veel gezelligheid uit. Kampeerplekjes wel. Caravan was netjes. De mensen helpen je, maar enthousiasme tref je niet. Zwembadverhalen klopt. Is gedateerd, maar wel veelzijdig en de kinderen hoor je er niet over hoor. Wel zijn de zwembadmedewerkers niet bekwaam, traag/lui. De mobiel is belangrijker. Zou niet moeten. Sommige doen hun best, maar zeker degenen die bij de glijbanen werken, kunnen dat beter niet doen. Uiteten in Catez zelf doen (Les) of Mostec (Celin)! Ijsjes echt heerlijk en goedkoop bij heel vriendelijke eigenaar (Sladoled).

Al met al een prima plek voor een week.

Leuk zwembad - mindere camping

Veerle,
    23-8-2018

We (gezin 2 kids: 9j -12j) stonden 2 nachten op deze camping met onze tent. Dit als tussenstop voor onze reis naar Kroatië. Wat de camping betreft: verkeerde informatie doorgekregen en onvriendelijke en onverschillig personeel aan receptie ervaren: In oktober 2017 boekte ik reeds deze plaats inclusief huur frigo. Dit werd bevestigt per mail. Aan de receptie bleek echter dat er geen frigo's meer verhuurd werden (de receptie zou heringericht zijn?). De houding van het personeel hierover was heel afvlakkend en onverschillig. Er werd geen enkele poging gedaan om na te gaan hoe ze dit konden oplossen/ tegemoetkomen De staanplaats mochten we kiezen, we hadden een plek die ruim genoeg was. Maar zagen andere die veel minder ruimte hadden. En onoverzichtelijke inrichting van de camping.

Van een sterrencamping mag je normaal ook een netter sanitair verwachten.

De buitenzwembaden vonden we we heel leuk ! We hebben ons er goed geamuseerd ! De dag van vertrek mag je ook nog in de zwembaden. Dit is een pluspunt. Het binnenzwembad was slechts deels toegankelijk. Ook hierover hadden ze ons niet vooraf geïnformeerd.

Ons idee om naar deze camping te gaan was voor een dagje waterpret en dat hebben we hier wel beleefd.

Geweldige plek!

Lisa,
    21-8-2018

Super plek! Het was heerlijk om eindelijk op een plek in Slovenië te staan met schoon en modern sanitair. Eigenaren zijn erg gastvrij, wonen zelf op de camping. Voldoende ruimte, schaduwplekken wel enigszins beperkt. Goede uitvalsbasis naar verschillende plekken in Slovenië. Brda, Tolmin, Bovec bezocht. Postojna is ook goed te bezoeken vanuit hier. In de ochtend mogelijkheid voor vers brood van de bakker, deze komt al vroeg rond 7.00. Eten in restaurant is erg lekker. Er komen ook veel locals enkel om te eten in restaurant. Voor kinderen is weinig speel gelegenheid. Zwembad dat er staat stelt niet veel voor. Echter gaan de eigenaren dit nog oppakken heb alle vertrouwen in dat zij er wat moois van gaan maken. Camping ligt aan een drukke weg, wij hebben hier geen last van gehad. Mochten wij teruggaan naar Slovenië dan zullen wij hier zeker terug keren. De twee sterren die aan gegeven worden vonden wij er summier.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)