Campings Slovenie

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

campings Slovenie met sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Slovenie

Een fantastische camping waar je graag terugkomt.

Ernst Bakkernes,
    16-11-2018

Het was voor ons de 7e keer dat we neersteken op camp Menina. We hebben er van half april tot half juli gestaan. Ieder jaar zeggen we volgend jaar gaan we naar een andere camping, maar het blijft toch Menina. De camping heeft ruime vrije plaatsen. Het hele team onder leiding van de eigenaar Jure doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook beschikt de camping onder leiding van Katja en haar team over een uitstekend restaurant met een uitgebreide kaart.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel Ernst! Wat leuk dat ook onze "vaste gasten" en inmiddels vrienden een review schrijven zodat iedereen weet dat Menina en Slovenië nooit gaan vervelen! Fijne feestdagen en tot volgende zomer!

Thuis

Patsy,
    16-11-2018

Na 15 jaar @ Camp Menina hebben we nog steeds een "thuisgevoel" Bedankt Jure en Katja om onze vakantie elk jaar zo vreugdevol te maken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Jullie zijn er al vanaf het begin bij en het maakt ons trots dat jullie ieder jaar terugkomen en het voelt als thuiskomen bij ons. Tot volgend jaar en bedankt voor deze lieve review. Fijne feestdagen!

Fantastisch, wat een geweldige camping!

Arend en Denise Meuleman,
    16-11-2018

Wat een fijne en gezellige camping is dit!!! Enorm genoten!!! Er is voor jong en oud genoeg te beleven en heel veel activiteiten om aan mee te doen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar van de camping is even vriendelijk en gastvrij als zijn personeel. Voor iedereen maakt hij tijd! Wij hebben enorm genoten op deze camping en is zeker voor herhaling vatbaar, sterker nog we hebben al gereserveerd! We kijken er nu al naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Wat leuk (en verstandig) dat jullie alweer gereserveerd hebben voor volgend jaar! Een beter bewijs dat het goed bevallen is kunnen we niet krijgen. Fijne feestdagen!

Geweldige camping met hele vriendelijke mensen!

Fam Nederpelt,
    16-11-2018

Mooie camping, prachtige natuur, aardige mensen (zowel personeel als kampeerders), bij het restaurant op de camping was de keus soms wat beperkt doordat er meer mensen kwamen eten dan waar ze op gerekend hadden maar wat ze dan hebben is lekker en wordt met aandacht klaargemaakt en geserveerd. In de omgeving ook restaurants. Animatie is super leuk, doen veel met de kinderen. Voor de oudere jeugd 8-xx wordt veel gedaan; voetbal, waterspellen, kampvuur. De camping is zeer kindvriendelijk, vanaf een jaar of 3 tot zeker 25 😉 (die gaan dan zelfstandig met de tent, met of zonder ouders). Ook wordt er veel georganiseerd voor volwassenen (en kinderen) wijn en bierproeven, shows, begeleidde excursies. Ze doen heel hard hun best om het sanitair schoon te houden en dit lukt ook heel goed, maar soms.... is er een smeerkees voor je geweest, maar dat komt overal voor. Sommige toiletgebouwen zijn wat gedateerd vandaar de 8, de hygiëne krijgt een 10!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel voor deze uitmuntende review! We zijn blij dat jullie zo tevreden waren, maar nemen die paar kleine puntjes wel mee in onze plannen voor volgend jaar, gewoon om nog beter te worden! Fijne feestdagen!

Fantastisch!

Eric Gorlee,
    16-11-2018

Prima camping, goede voorzieningen en gezellige mensen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel voor je fantastische review. Dit soort reacties krijgen we graag! We hopen jullie komende zomer weer te verwelkomen op Menina. Fijne feestdagen!