Campings Slovenie

Reviews over accommodaties in Slovenie

Schitterend

Pascall,
    16-3-2019

Mooi schoon land prachtige omgeving

Gereisd met partner in juni 2018

Een Must!

Vincent Smit,
    15-3-2019

De perfecte Camping. Mooi gelegen aan het meer erg vriendelijke mensen gewoon heerlijk genoten echt een aanrader!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Droomland!

Ineke Burink,
    7-1-2019

Prachtige natuur camping in een land waar mensen zuinig zijn op de natuur, op hun land. Er is zoveel te zien dat we dit jaar weer gaan!!

Gereisd met partner in juli 2018

Echt een aanrader!

Michelle,
    19-12-2018

Me vriend en ik verbleven op camping Bled in een glamping huisje voor een week, heel dicht bij het meer van Bled. Het was een geweldige ervaring, Veel ruimte, alles heel schoon en het personeel was heel vriendelijk, ze helpen je overal mee. Je kunt er ook ontbijt bestellen wat wij elke dag hebben gedaan. De sanitairen zijn modern en heel schoon. Je kunt eventueel je eigen badkamer bijboeken. De omgeving is prachtig en rustig. Vooraan de camping is een restaurant en een supermarket, en ook kinder faciliteiten. Rond het meer rijd ook een treintje die je voor een paar euro naar Bled brengt. Je kunt er nog veel meer activiteiten doen, zoals rafting, zipline etc.. Echt een aanrader, we hopen om snel terug te komen,want het was een heerlijke vakantie. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Sprookjesachtig en waanzinnig fijn vertoeven

Rozan,
    14-11-2018

5 dagen aan het meer van Bled gestaan op camping Bled. We sliepen in een mooi en luxe huisje! Achter het huisje waren herten en zwijntjes. We zaten in een huisje, maar hadden wel het gevoel dat we op een camping zaten. S Ochtends lekker verse broodjes halen in de supermarkt (bij de ingang van de camping) en helemaal niet duur! Een heerlijk restaurant met prachtig uitzicht op het meer! Kortom een sprookjesachtig en waanzinnige week gehad!

Gereisd met partner in september 2018