Campings Slovenie

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Slovenie

Geweldig zwembad, minder toffe camping!

Marleen,
    18-8-2018

Prachtig zwembad met veel keuze aan zwembaden en glijbanen. In de weekenden extra druk maar dat is niet vervelend. Op de camping zelf is er weinig te doen. Geen animatie en slechts 1 speeltuin. Het voetbalveld is ‘s avonds niet verlicht. Jammer aangezien het al om 21:00u donker is. Het eten in de omgeving is goed 👍🏻 We hebben gegeten bij Gostilna Nona in Murska Sobota. Gostilna Maric Marjan in Sebeborci. Oaza grill in Moravske Toplice. Gemiddeld €150 met 5 volwassenen uitgebreid gegeten en drank en 6 kinderen (pizza’s of kindermenu) 👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping met een super waterpark!

Robben,
    6-8-2018

Een onverwachts leuke camping! Wij hadden niet gereserveerd.Echter doordat de meeste campings met een mooi zwembad vol waren zijn we doorgereisd naar deze camping. Met een echt aquapark! Onze kids van 11 en 13 jaar vonden het geweldig. Veel glijbanen en zwembaden. En voor ons bubbels en een thermaal bad! Heerlijk. Het campinggedeelte is prima met 16A stroom. Prima douches (zonder muntjes!). Altijd schoon. Uiteraard kun je iets zeggen over de mate van onderhoud maar dat heeft ons zeker niet gestoord! Broodjes gewoon op de camping halen, heerlijke (bolletjes)ijsjes voor weinig. Goede pizzeria. Supermarkt op loop/fietsafstand. Voor Lidl/Aldi/Interspar 5 km rijden. Levendige camping (grenzend aan hotel/golfpark) maar s avonds heerlijk rustig. Geen animatie bij de camping. Maar dat vonden wij een plus. Zeer vriendelijke mensen! Voor ons een echte meevaller qua camping. Omgeving niet veel te zien. Daarom zijn we na ruim een week doorgereisd.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping voor een weekje

Rob,
    28-7-2018

Mooie en zeer ruime plekken, iets verouderd toilet gebouw zonder douches, deze zijn bij de receptie. Wel zeer schoon allemaal. Op het terrein een prachtig zwembad complex met enorme glijbanen voor de echte liefhebber. ‘S morgens altijd mooi op tijd wakker, want de grasmaaiers van de naastgelegen golfbaan beginnen al rond 6 uur...... Voor Sloveense begrippen een prima camping voor een weekje of zo, in de omgeving is verder niet veel bijzonders te doen, wel voldoende supermarkten vlakbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima verblijf!

Wendy,
    31-8-2017

Wij zijn geen ervaren grote-zwembad-camping-mensen. Meestal verblijven we op kleine campings in de bergen. We hebben 5 nachten op deze camping gelogeerd. We hadden vooraf geen hele hoge verwachtingen over deze camping en misschien juist daardoor waren wij bijzonder positief verrast. Wij hadden een hele ruime plek op een open veld (waar geen vaste plaatsen zijn) en dat in augustus! 's Avonds was het rustig. Je hoort wel af en toe iets van de activiteiten in 'het centrum' verderop, maar ik vond dit absoluut niet storend. Het zwembad is prachtig, voor jong en oud. Overdag was het best druk, maar in de ochtend en avond kun je ook zwemmen en dat was heerlijk! Voor restaurantjes of een supermarkt moet je van de camping af. Wel allemaal in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weinig kampeerders, dus 's avonds heel rustig

Fam Fermont,
    16-1-2017

Negatief: Onthaal met een minder goede eerste indruk, de camping bestaat uit vele vaste lelijke caravans. De plaatselijke eetgelegenheden viel voor ons tegen, wel zeer goedkoop. 's Avonds heel rustig vanaf 22U met koudere nachten wat minder aangenaam is om langer buiten te zitten. In de omgeving weinig te beleven

Positief: Zwembad, Fietsomgeving, Vriedelijke mensen, Mooie ruime plaatsen op een open grasveld. Vrij te kiezen waar te staan, Sanitair met heet water, ideaal voor uit te rusten, bij ons was de de eerste week van 3 weken vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016