Campings Slovenie

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Slovenie

Super zwembadparadijs met veel glijbanen!

D.de Ruiter,
    12-9-2018

Prachtig zwemparadijs met veel glijbanen,en zwembaden, het water is warm(28 graden)Er is weinig schaduw maar er zijn ligbedden en parasols zijn te huur. Wij hadden zelf stoelen en een parasol meegenomen anders loopt het aardig op. Wij zaten in een waikiki caravan met opgemaakte bedden, (kleine)handdoekjes en incl schoonmaak alleen geen koffiezetapperaat,maar je kon lekkere koffie in het centrum halen. We hebben lekker gegeten bij de pizzaria die heel veel mensen moest teleurstellen omdat het vol zat. Er zijn niet zoveel eetgelegenheden op het park en door laag water konden wij niet met de pont naar de restaurants aan de overkant.(dus met de auto) Verder zijn we naar Zagreb geweest,wat een mooie stad is, maar lang voor de douane gestaan op de terugweg,gekanood en in de omgeving gefietst,(fietspaden stoppen wel soms ineens) Het enige minpuntje is dat er s'avonds niet een gezellig bandje/muziek was bij het terras in het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

heerlijke vakantie gehad

Familie Brinkman,
    11-9-2018

Grote camping, prachtige zwembaden, (zwembroek stuk door trechter glijbaan) voor klein en groot. Nadeel is de warme baden (31 tot 33 graden). Het Oympisch zwembad was wel koel (27 gr.). Ligbedden worden verhuurd. Verkoop van broodjes, ijs en fruit bij het zwembad, er is een bar, je kunt je laten masseren en een glitter tatoeage laten zetten . Af en toe muziek, af en toe animatie, (Zumba was leuk), maar niet aangekondigd. 's avonds waren diverse winkeltjes geopend op de camping, ook vermaak voor kleine kinderen (trampoline, springkussen, etc.) Onze kinderen van 11 en 16 hebben vaak gevist in de visvijver. Er is ook een speelhal, casino en div. restaurants. Alleen bij de winkel was live muziek en een ijssalon. In de omgeving is niet veel te doen. Winkelcentrum Qlandia bij Novo Mesto was wel leuk. In de tent van touroperator was de ouder-slaapplaats te krap, we kregen een extra 1-persoons bed. Restaurants tegenover camping zijn prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

MEGA zwembad,MAAR wees voorbereid!

WL,
    8-9-2018

Positief: Gigantisch zwembadcomplex met veel variatie waarvan het water overal 32°C bedraagt: ZALIG!! Negatief: Tipi-tenten totaal af te raden: klein, niks van comfort en vies, de piratenbungalos op het meer: binnenin nog vrij ok, wel geen stromend water, toilet, airco, enkel een koelkastje en een piepklein elektrisch vuurtje (breng zelf een gaspit mee), ponton zelf is dringend aan renovatie toe, parasols kapot, verlichting kapot, planken rot, het meer drijft vol stinkende algen. Huisjes en stacaravans zijn ok. Te weinig douches met nergens een plankje of een haakje! Winkel is vies, duur, geen airco, ontbijtkoeken zijn er superduur en uitgedroogd: haal ze in de Lidl op 3km, voor 3euro heb je 8 vers gebakken koeken en 2 stokbroden! Ook het eten op camping is ondermaats, via overzet naast camping vaar je de rivier over en ga je te voet tot aan eerste restaurant op linker zijde: superlekker en spotgoedkoop! Voor de rest niks te beleven in de buurt, enkel Zagreb en Ljubljana.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke vakantie

Astrid Rentink,
    8-9-2018

Geboekt bij touroperator. Later reviews gaan lezen, ik dacht oh wat heb ik gedaan. Het veldje met touroperator-tenten was erg gezellig, geen last van de vaste gasten. maar ik zou er ook niet gelukkig van worden als ik tussen de vaste gasten zou staan met mijn tentje. Vooraan de camping zijn wel prima kampeerplekken Toilet gebouw erg schoon, heb ze meerdere keren per dag zien schoonmaken. Jammer dat er geen strand is, alleen maar een kade of kiezels. De haven van Koper kan je zien en horen vanaf de camping, ik vond dit niet storend

Gereisd met partner in september 2018

Prima camping!

Mareike Hoekstra,
    4-9-2018

Grote camping met groot waterpark, (ga eens naar het golfslagbad), genoeg plek om te zonnen, geschikt voor het hele gezin Pizzaria prima, hamburgertent prima, winkel prima. Muziekavond gehad met band die alleen ABBA liedjes zong, heel gezellig! Nette mobile home van de touroperator (stond er net), maar ligging wat ver van het hart van de camping, je mist een beetje het camping gevoel. In de omgeving niet veel te beleven, moet je wat verder voor reizen het was warm toen wij er waren dus wij bleven op de camping, lekker relaxen. Restaurants in de dorpjes rondom de camping prima en goedkoop! Wij hebben ons prima vermaakt met 2 kinderen van 16 en 14 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018