Campings Slovenie

Reviews over accommodaties in Slovenie

Schitterend

Pascall,
    16-3-2019

Mooi schoon land prachtige omgeving

Gereisd met partner in juni 2018

Een Must!

Vincent Smit,
    15-3-2019

De perfecte Camping. Mooi gelegen aan het meer erg vriendelijke mensen gewoon heerlijk genoten echt een aanrader!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Droomland!

Ineke Burink,
    7-1-2019

Prachtige natuur camping in een land waar mensen zuinig zijn op de natuur, op hun land. Er is zoveel te zien dat we dit jaar weer gaan!!

Gereisd met partner in juli 2018

Echt een aanrader!

Michelle,
    19-12-2018

Me vriend en ik verbleven op camping Bled in een glamping huisje voor een week, heel dicht bij het meer van Bled. Het was een geweldige ervaring, Veel ruimte, alles heel schoon en het personeel was heel vriendelijk, ze helpen je overal mee. Je kunt er ook ontbijt bestellen wat wij elke dag hebben gedaan. De sanitairen zijn modern en heel schoon. Je kunt eventueel je eigen badkamer bijboeken. De omgeving is prachtig en rustig. Vooraan de camping is een restaurant en een supermarket, en ook kinder faciliteiten. Rond het meer rijd ook een treintje die je voor een paar euro naar Bled brengt. Je kunt er nog veel meer activiteiten doen, zoals rafting, zipline etc.. Echt een aanrader, we hopen om snel terug te komen,want het was een heerlijke vakantie. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Een fantastische camping waar je graag terugkomt.

Ernst Bakkernes,
    16-11-2018

Het was voor ons de 7e keer dat we neersteken op camp Menina. We hebben er van half april tot half juli gestaan. Ieder jaar zeggen we volgend jaar gaan we naar een andere camping, maar het blijft toch Menina. De camping heeft ruime vrije plaatsen. Het hele team onder leiding van de eigenaar Jure doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook beschikt de camping onder leiding van Katja en haar team over een uitstekend restaurant met een uitgebreide kaart.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel Ernst! Wat leuk dat ook onze "vaste gasten" en inmiddels vrienden een review schrijven zodat iedereen weet dat Menina en Slovenië nooit gaan vervelen! Fijne feestdagen en tot volgende zomer!