Campings Slovenie

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Slovenie

Zeer aangename camping om Slovenië te verkennen

Erik DE Rouck,
    12-9-2018

Grote camping maar dat merk je niet echt op je plaats. vele zaken vernieuwd zoals restaurant en supermarkt echt mooi. meertje is leuk maar wel koud, nu ja daar wen je wel aan. Als je stevig wil fietsen kan je makkelijk naar Bled, rond meer nagenoeg vlak. de gidsen van de camping (ook in het Nederlands) gaven goede tips om de omgeving te verkennen. Mooie 6 meter hoge waterval en prachtige meertjes net over de grens in Italië. Ook Lublijana is een aanrader een rustige hoofdstad waar wel iets te zien is en je kan er lekker kuieren iets eten en drinken : gezellig dus. Slovenië viel ons heel erg mee. Wij stonden helemaal achteraan op camping douches daar lijken op die van een IBIS hotel, plastieken kuipen, maar als je naar het midden sanitair gaat is dat helemaal anders. veel op en af op de camping maar stoort niet echt en je kiest zelf je plaats, neem daar zeker je tijd voor. Restaurant zeer goed maar Europese prijzen een fles Sloveense wijn en ook al is die zeer goed, betaal je min.25/26 Euro. Maar laat dat je niet afschrikken.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super zwembadparadijs met veel glijbanen!

D.de Ruiter,
    12-9-2018

Prachtig zwemparadijs met veel glijbanen,en zwembaden, het water is warm(28 graden)Er is weinig schaduw maar er zijn ligbedden en parasols zijn te huur. Wij hadden zelf stoelen en een parasol meegenomen anders loopt het aardig op. Wij zaten in een waikiki caravan met opgemaakte bedden, (kleine)handdoekjes en incl schoonmaak alleen geen koffiezetapperaat,maar je kon lekkere koffie in het centrum halen. We hebben lekker gegeten bij de pizzaria die heel veel mensen moest teleurstellen omdat het vol zat. Er zijn niet zoveel eetgelegenheden op het park en door laag water konden wij niet met de pont naar de restaurants aan de overkant.(dus met de auto) Verder zijn we naar Zagreb geweest,wat een mooie stad is, maar lang voor de douane gestaan op de terugweg,gekanood en in de omgeving gefietst,(fietspaden stoppen wel soms ineens) Het enige minpuntje is dat er s'avonds niet een gezellig bandje/muziek was bij het terras in het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

heerlijke vakantie gehad

Familie Brinkman,
    11-9-2018

Grote camping, prachtige zwembaden, (zwembroek stuk door trechter glijbaan) voor klein en groot. Nadeel is de warme baden (31 tot 33 graden). Het Oympisch zwembad was wel koel (27 gr.). Ligbedden worden verhuurd. Verkoop van broodjes, ijs en fruit bij het zwembad, er is een bar, je kunt je laten masseren en een glitter tatoeage laten zetten . Af en toe muziek, af en toe animatie, (Zumba was leuk), maar niet aangekondigd. 's avonds waren diverse winkeltjes geopend op de camping, ook vermaak voor kleine kinderen (trampoline, springkussen, etc.) Onze kinderen van 11 en 16 hebben vaak gevist in de visvijver. Er is ook een speelhal, casino en div. restaurants. Alleen bij de winkel was live muziek en een ijssalon. In de omgeving is niet veel te doen. Winkelcentrum Qlandia bij Novo Mesto was wel leuk. In de tent van touroperator was de ouder-slaapplaats te krap, we kregen een extra 1-persoons bed. Restaurants tegenover camping zijn prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping in een prachtige omgeving......

J. Luken,
    10-9-2018

Een hele mooie camping waar altijd plek is. Inderdaad is dat ook zo maar je moet goed zoeken naar een grote plek voor je caravan met luifel en bijzet tent voor de kids. Door wat geluk stonden we zonder reservering pal aan het meer. Echt geweldig. Het eten in het restaurant was goed en het sanitair was netjes. We hebben een hele mooie week gehad. De camping is wel prijzig, wij betaalden omgerekend 75 euro per nacht voor 4 personen. Het restaurant hanteert ook westerse prijzen. Een dagje raften via de camping was een schot in de roos bij onze meiden.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

Marjolein Van Raemdonck,
    9-9-2018

Deze camping is super mooi als je van rust houdt. Goede plekken om te staan met een mooi uitzicht. Sanitair is netjes. Bij het restaurant kan je goed eten.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)