Campings Slovenie

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Slovenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Slovenie

Goede camping in een prachtig dal

Esther,
    19-8-2018

Gemoedelijke camping, goede sfeer. Allerlei nationaliteiten. Gereserveerde plekken zijn mooi ruim. Prachtige ligging in een mooi dal aan een rivier voor volop waterplezier . Dit jaar warm genoeg om in te zwemmen. Sportvelden op de camping, goed restaurant en prima bar. Rust op de camping na 23.00. Mooie fietspaden vanaf de camping. Bohinj meer is prachtig en fijn om in de zwemmen. Mooi wandeling langs de Korita Mostnice ( kloof). Een topweek hier gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Te weinig faciliteiten voor hoog seizoen

Annette de deken,
    9-8-2018

Fantastische camping maar te veel plekken en dus gasten voor de aanwezige faciliteiten. Deze camping heeft wat te doen wanneer zij in het hoog seizoen kwaliteit willen leveren.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Esther,
    8-8-2018

Wij hebben met twee kleine tentjes vlakbij de receptie gestaan en een rustige nacht gehad. Vriendelijk personeel en prima basis sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping

Frank,
    6-8-2018

Prachtig gelegen camping met ruime plaatsen. Wandel- en fietsmogelijkheden zijn top. Je loopt over de rivier zo het bos (Triglav park) in, en er ligt een goed fietspad vrijwel aan de camping (ook voor bv. skeeleren), die vanuit Bled tot over de Italiaanse grens loopt. Zwembad bij het hotel is erg duur en vrij klein, dus wij zijn naar Jasna (10min, ijskoud water), Bled (35min) en Bohinj (55min) gereden, wat erg de moeite waard is. Kranjska Gora heeft een leuk klein centrum, met prima supermarkt en restaurants/terrasjes. Sanitair is zo goed als nieuw en wordt goed onderhouden. Brood uit campingwinkel erg goed, en ook koffie bij de bar prima. Enige minpunt nu zijn werkzaamheden aan de weg/achter hotel wat overdag herrie geeft. De prijs is met 35 eur/nacht voor 2 pers (tent+stroom) wat aan de hoge kant, maar het zeker waard.

Gereisd met partner in juli 2018

Super zwembad, onvoldoende voorzieningen.

Fam. de Fost,
    30-7-2018

Top: Prachtig uitzicht, leuk zwembad en prettig geprijsd. Minder: Weinig schaduw, grote veld zonder stroom en water, veel te weinig sanitaire voorzieningen en een drukke weg vlak langs de camping. Wij hadden gelukkig een rustige plek, maar om bij het toilet gebouw te komen moet je wel langs een drukke publieke weg lopen zonder stoep. Geen vriezer voor koelelementen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)