Sint Geertruid

Reviews over Sint Geertruid

Geweldige camping!

Ilan Staas,
    26-1-2019

Geweldige familiecamping waar wij al zo’n 40 jaar komen. Eerst als kind van 4 t/m nu als vader van een dochter van 10. Gemoedelijk, schoon en in een prachtige omgeving. Bourgondisch leven vlakbij Maastricht. Veel mooie restaurants en gezellige terrassen in de directe omgeving en prachtige wandelmogelijkheden. Echt een topcamping.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

altijd

K GL Meijers,
    30-12-2018

Dit is een camping die gerund wordt door een familie. Dwz persoonlijke aandacht voor je wensen/problemen. Geweldig!

Gereisd met partner in juni 2018

zeer betaalbare boerderijcamping

Erwin,
    2-12-2018

zeer betaalbare boerderijcamping met vriendelijke eigenaar in het altijd mooie zuid limburg

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Fantastische appartementen in Zuid Limburg

Alice,
    16-11-2018

Wij verbleven in appartement de Hooizolder met twee slaapkamers en een zolder met zes bedden en daarbij hadden we een vierpersoonsappartement met twee slaapkamers gehuurd. De accommodatie overtrof onze verwachtingen. De Hooizolder is op de eerste verdieping. Er zijn twee badkamers bij. De zolder met zes bedden is eigenlijk de vide van de woonkamer. Dus dit is geen afgesloten zolder. We vonden het ook heel erg leuk en sfeervol ingericht. Dat maakte dat we ons erg thuis voelden in de accommodatie. De bedden zijn heerlijk. De keuken was ook compleet ingericht. Vanuit de woonkamer heb je zicht op de Pietersberg en het terrein van de Enci. Prima uitvalsbasis om te wandelen, te fietsen en stadsbezoek.

Gereisd met vrienden in november 2018

Een pareltje

Astrid,
    24-10-2018

Wat hebben we genoten op de Mescherhei, van de rust, het uitzicht naar de koeien, de zeer verzorgde camping, prima sanitair, de mooie omgeving en vooral de vriendelijke eigenaars en hun ouders, elke dag verse eitjes, ook onze kleinzoon van 8 maanden was er 2 dagen, hij genoot ook van het koeien voeren......en we hadden schitterend weer! Het was een topweek, hadden veel langer willen blijven, maar helaas we moesten weer terug naar het wilde westen, maar komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2018