Sicilië

1.533

campings Sicilië

We hebben een aantal aanbieders voor Sicilië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Sicilië

Fijne camping, met een geweldig uitzicht!

Riek Langerak,
    27-10-2018

Fijne heel verzorgde camping. De camperplaats een hebben een geweldig uitzicht over Zee. Ook is er een heerlijk zoutwater zwembad. In het restaurant kun je heel lekker eten.

Gereisd met partner in september 2018

Camping aan zee

Daniel van de Vegte,
    23-9-2018

Il Cicero is een mooie kleine camping waar vooral de huisjes en enkele caravans er mooi bij liggen. De stenen huisjes zijn simpel maar we misten niks. Je leeft toch buiten op het ruime terras in de schaduw. Zeker voor onze kleine man van 2.5 jaar was het zwembad super leuk. Hij kon uitgebreid zijn gang gaan. In september is het park erg rustig. We zijn openhartig ontvangen en we kregen goede tips om dingen te gaan bezichtigen. Het strand ligt er goed bij. Alleen wel kiezels.

Patti is een leuke plek om lekker te eten en de kleine te laten spelen op het gemeentelijke speelterrein.

Om bijv naar de Etna te gaan moet je erg lang reizen. De bergweggetjes duren eindeloos.

Enig echt grote nadeel is de spoorrails die op nog geen 20 meter van ons huisje lag en waar vanaf 5.00uur AM de trein al langs raast.

Wij kijken terug op een leuke week op Il Cicero.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

super! Voor herhaling vatbaar

Michel & Bianca,
    11-7-2018

Het is een prachtig kleinschalig complex met mooie huisjes. kunststof kozijnen dus geen geluidsoverlast van de trein. Zee is alleen maar de weg oversteken en ligbedden met parasols zijn gratis voor gasten van Cicero . Levendige animatie! Zwembad prima en schoon. Net als de huisjes! Wij hebben het super gehad hier en bevelen deze locatie zeker aan!

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader!

Piet en Nel Jongepier,
    1-7-2018

Vriendelijk ontvangst. Grote plaatsen, niet alleen op beton. Bij de meeste plaatsen staan er grote bomen, dus kan de caravan in de schaduw staan. Een etage lager zijn er plaatsen op gras. Wanneer je nog verder naar beneden gaat, hoe dichter bij de zee, zijn er mooie plaatsen voor een tent. Wij waren er in mei, dus keuze genoeg. Het zwembad was schoon en heerlijk rustig. Goed uitgangspunt om Cefalu te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima camping

Ilonka,
    14-5-2018

Kleine camping, mooi aangelegd in oude olijfboomgaard en goed onderhouden. Sanitair is verouderd maar wordt goed schoon gehouden. Prima busverbinding met Palermo. Sferrocavallo is hier en daar wat vervallen.

Gereisd met partner in mei 2018