campings Sérignan-Plage

Reviews over Sérignan-Plage

Fantastisch, al 3 jaar op rij genieten!

Veronique Vrancken,
    7-1-2019

Zeer prettige camping, verdeeld in twee gebieden. De overkant van de straat is wat rustiger, terwijl rondom het zwembad echt vanalles te doen is. Veel aanbod van activiteiten voor alle leeftijden, thema-avonden, goede restaurants. Een aanrader is Tikibar/restaurant. Zeer vriendelijke gastheer, heerlijk eten en sublieme cocktails!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Barbara,
    1-12-2018

Echt een topcamping,schoon,mooi gelegen direct aan zee,niet te massaal,gezellige familiecamping. Vijf jaar op een rij geweest,genoeg te zien in de omgeving: Gorges d’Héric,yellow train,cap d agde,enz. Echt een aanrader,boek via de camping zelf,echt goedkoper en nieuwere sta caravans!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wij komen Zeker terug!

Marleen de Goeij,
    14-10-2018

Ja het kan een lange rit met de auto zijn maar het is het echt wel waard! 2 volle weken op deze camping geweest en het was met 1 woord Heerlijk!!

Goede accomodatie, alles wat je in eerste instantie nodig hebt op het terrein, groot strand aan de camping, en de rust die je vind, super!!

Gereisd met partner in september 2018

Uitstekend camping

Jan Harmern,
    25-9-2018

In september 10 nachten op deze camping gestaan.Op de naastgelegen campings was geen animatie meer dus geen geluidsoverlast. De camping is ruim opgezet met zowel verhuur als veel kampeerplekken. Op andere campings houden we niet van hoge hagen maar zo direct aan zee geeft dit wel voordelen. Het mooie brede strand is vanaf de camping makkelijk te voet bereikbaar. Het sanitair wordt de hele dag door heel netjes en grondig schoongemaakt. Nog wel relatief veel hurktoiletten die eigenlijk vervangen moeten worden. Er is een winkeltje met dagelijks vers brood. Op 10 minuten rijden een grote Carrefour en Lidl/Aldi. Voor het naseizoen wat ons betreft een prima camping. Voor de omgeving cijfer 6 want je kunt langs Canal du Midi naar de 9 sluisjes fietsen en naar Valras en Vias maar niet per uitstek een fietsomgeving. Kortom wij hebben hier een uitstekend verblijf gehad en voor herhaling vatbaar. Het zwembad is erg mooi en verwarm en luxe ligstoelen

Gereisd met partner in september 2018

heerlijke vakantie gehad !

grietje Oude Oude luttikhuis -ten hoor,
    22-9-2018

dit jaar via touroperator geboekt , we waren benieuwd omdat we ook wel negatieve reacties hadden gelezen. maar het was helemaal TOP! we kwamen ochtends 10.30 aan. we werden super ontvangen en mochten gelijk onze stacarvan in. helmaal top!

de camping zelf was geweldig voor de kids het zwembad was helemaal hot bij ze . ( 2 kinderen van 2 en ruim 3 ) het speelpark was maar 30cm ongeveer overal en om het diepe bad ston een hek dat voor kinderen zonder zwemdiploma niet te openen was. ouders gaven hier ook acht op .

de grote glijbanen die er nieuw bij zijn gekomen op andere kant ook top en onder begeleiding mogen jonge kinderen daar ook vanaf.

-badmeesters merk je niet op maar ze zien alles.

- kinderanimatie geen gebruik van gmaakt

- speelhal voor 0-4 leuk

enig minpunt

-alles op camping ontzettend duur . goedkoopste ijsje 2 euro

- in de omgeving zelf weinig te doen.

tips

neem fietsen mee