Sellingen

We hebben een aantal aanbieders voor Sellingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Sellingen

• 10Johan09-06-2019

Pareltje qua natuur beleving

Sellingen, het hart van Westerwolde. Het was al een van de mooiste stukken natuur van nl. Maar nu zijn ze ook nog de rivieren en waterbuffers aan het herstellen! Geen strakke bospaden geen aangelegde bos percelen . Wel veel wild! Echte natuur om je aan te vergapen.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Mo21-04-2019

Een rustig typisch Gronings dorp

Sellingen is een mooi dorp gelegen in het zuid-oosten van de provincie Groningen. Het dorp ligt op korte afstand van de Duitse grens. Door het dorp loopt de doorgaande weg waaraan een mix van woningen, winkeltjes en diverse horeca gelegenheden liggen. Aan de rand van Sellingen bevindt een waar eldorado aan fiets- en wandelpaden. Al fietsend door Sellingen en omgeving kom je regelmatig de typische bouw van weleer tegen: de uit rode baksteen opgetrokken kleine boerderijtjes met lage daken maar ook de royale "Herenboerderijen". Veel van deze woningen zijn inmiddels in ere hersteld maar waar men nog duidelijk in kan herkennen hoe het ooit was.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2019

• 7anita02-07-2018

voor herhaling vatbaar

vele wandel en fietsmogelijkheden, in dorp 1 supermarkt en enkele restaurants, snackbars, theehuisje

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Marianne Hofman28-08-2017

Fantastisch fiets- en wandelgebied

We waren zeer verrast door de schoonheid van Westerwolde. We kennen zo'n beetje heel Nederland en hebben als noordelingen nu eens dit gebied verkend. Natuurminnaars en rustzoekers komen hier zeer goed aan hun trekken. Het kan de vergelijking met Drenthe en de Veluwe zeker doorstaan. Te beginnen in Ter Apel, bij het klooster en dan naar boven trekkend richting Jippinghuizen, je blijft je verwonderen. Ook Smeerling lag er prachtig bij met de Gasterij. Nog nergens hebben we zo heerlijk over allerlei natuurpaden kunnen lopen: het ene pad op en het andere af, door zeer wisselende landschappen. Dit gebied verdient veel meer aandacht. Al hoop ik wel dat de relaxte sfeer dan ook behouden blijft.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9fam lammers12-08-2017

mooi en rustig dorpje

rustig dorpje mooie omgeving veel natuur vele fietsroutes en wandelroutes

• 8Sfeer in stad

augustus 2017

• 9Harmen, Eliana en kinderen19-06-2017

Verassende omgeving!

Er is veel meer te doen in de buurt dan we dachten :) voor de kinderen zijn er een paar leuke 'attracties' zoals Wonderwereld in Ter Apel. Sellingen en omgeving is vooral geschikt voor wandelingen door bossen en langs mooie vennetjes!

juni 2017

• 9guus19-02-2017

geweldig dorp

De rust en vriendelijkheid van de mensen met een geweldig mooie omgeving met bossen en heide. Niet te vergeten de ruiten A die meandert door het landschap. Om te fietsen, wandelen of met de kano om elke bocht iets nieuws.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8J.Gallast-Schokker08-01-2017

Mooi dorp in een prima omgeving

Goeie eetgelegenheden en een prima supermarkt.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ad Lips14-10-2016

Fantastisch mooie omgeving

Typisch rustig Gronings dorp met vriendelijke mensen. Een voorbeeld: toen we met problemen aan onze fiets bij de fietsenmaker aanklopten heeft hij ons direct geholpen en hij wilde daarvoor niet betaald worden! Pluim voor die man! Fantastisch mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Kleine supermarkt en een paar restaurants. We hebben voor een hele schappelijke prijs gegeten in de Heerlijkheid Westerwolde (grote hele lekkere kipsaté) en de Ruiten AA (lever met gebakken ui en schnitzels). Tip: Vanaf Sellingen is het 30 km naar Wildlands in Emmen. Ook goed te doen dus op de e-bike.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Niek en Ina van der Perk08-10-2016

Verrassendmooie omgeving. Wij komen zeker terug

Supermarkt en Bakker in het dorp. Vriendelijke mensen. Niets negatiefs op te merken

• 9Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2016