Sorteren

campings Seeland & Kopenhagen

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

P en B van Tol
    20-9-2018

Wat een mooie camping in schitterende natuur. Dichtbij de indrukwekkende, witte krijtrotsen.

Heerlijk gegeten in het restaurant. Prima sanitaire voorzieningen.

En de sterren : echt awesome !!

Møn is een prachtig eiland !

Echt een aanrader !

Fantastisch !

P en B van Tol
    20-9-2018

We hebben genoten ! Wat is dit een mooie camping !

Je kunt zien dat alles met liefdevolle aandacht tot in de kleinste details is gestyled.

Prachtige planten, bloemen en bomen.

Kaarsjes als het donker wordt.

TOP !!

Mooie camping maar geen zin in schoolkampen meer!

Dionne
    26-8-2018

Het is een supermooie camping met zeer veel faciliteiten. Voor de animatie moet je een pas kopen of strippen en dan kan je naar de binnenspeeltuin, zwembad, midgetgolf etc. Heel uitgebreid allemaal. De camping ligt ook wel achteraf, grote supermarkten zijn 20 minuten rijden.

Wij verbleven in een strandhuisje, was ook mooi, wel behoorlijk aan de prijs vergeleken met de andere campings die we in Denemarken hadden. De strandhuisjes grenzen aan een groot veld waar -in ons geval- een schoolkamp met 120 kinderen was en op de dag voor vertrek ook een nog een soort schoolreisje die voor onze ontbijttafel een potje slagbal stonden te spelen. Hier hebben we uiteraard over geklaagd en we kregen ook restitutie van wat activiteiten maar dit is wel gangbaar in augustus als de scholen zijn begonnen op deze camping. Dus daar moet je wel even rekening mee houden.

Très bon camping avec un super lagon qui est très agréable

Julie
    21-8-2018

Très bon camping avec un super lagon qui est très agréable quand on voit le monde sur les plages

Prima camping, alleen die prijs!

Fam. Broekhuis
    15-8-2018

Leuke camping met genoeg te doen voor de kinderen (zwembad, speeltuin etc.).

Sanitair is ok, het meenemen van een pasje om te kunnen douchen blijft onhandig.

Hoewel erg dicht bij de kust, moet je om naar het strand te kunnen toch echt met de auto. De kliffen en omgeving zijn prachtig, maar die trappen doe je maar 1 keer!

Voor de Dark Sky Area was het in juli (toen wij er waren) 's nachts nog te licht, dus niet kunnen genieten van de (beloofde) sterren...