Sorteren

campings Seeland & Kopenhagen

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

Superweek gehad op camping Hillerodkan niet beter.

Irene0711
    16-6-2018

Heerlijke zeer verzorgde camping, veel aandacht voor sfeer. Mooie terrasjes waar je gewoon kunt gaan zitten tussen de bloemen. Uitgebreide gezamelijke keuken met alles wat nodig is. Zeer schoon sanitair. Supermarkt en ruim winkelcentrum op loopafstand, 15 minuten lopen.

Kopenhagen met de trein voor DKK 150 een dagkaart voor ‘t openbaar vervoer in en naar Kopenhagen. Na een klein uurtje met de trein sta je in hartje Kopenhagen.

Speeltuintje voor kinderen met zandbak etc. Maar ook in de gezellige huiskamer is een ruime speelhoek voor kinderen.

‘s Avonds worden alle lantaarns met kaarsen op het terras aangestoken.

Ook de stranden in het noorden zijn in 30 á 50 minuten te bereiken. Of bezoek het kasteel in Hillerod of bezoek het gezellige Helsingor.

Maar bovenal was de ontvangst uiterst vriendelijk en persoonlijk door Annette en Taco. En ja, er zijn regels, maar daardoor is alles piekfijn in orde. We hebben geen minpuntjes ontdekt.

Prima camping, met een paar hikken

Andre
    11-6-2018

Prima camping met goede voorzieningen. Keuken is prachtig en nodigt uit om daar te koken. Sanitair is goed (zoals op de meeste Deense campings)

Het geheel is misschien wel een beetje over de top. Het aantrekken van blauwe schoentjes wanneer je naar de wc gaat is niet bepaald een aanlokkelijk vooruitzicht. De eigenaren hebben daar een ander idee over. Ons inziens is het niet bepaald hygiënisch. Verder internet alleen tegen betaling, dat is toch een beetje achterhaald met de nieuwe internetregels

Prachtige camping. Veel extra kosten. Rust in mei

Eline
    16-5-2018

Aankomst was wat vervelend. We kwamen rond vijf uur aan, buiten openingsuren receptie en het gaf nog wel even gedoe om in te checken. Moest via een apparaat, maar hoe we aande sleutel moesten komen, was ons niet duidelijk. Uiteindelijk met de telefoon gebeld en toen goed geholpe. Het gaf mede wat ergenis omdat er wel een medewerker in de receptie zat. Huisje prima. Netjes en schoon. Meivakantie laagseizoen. Waren nauwelijks gasten. Park uitgestorven. Wel erg mooi! Mooi klimbos met luchtkussens en we zaten zo ongeveer naast de Oostzee. Uitstapjes gemaakt naar mons klint, kopenhagen ( met trein vanaf faxeladeplats), svens klint en grote zandafgraving bij Faxe. Als je rust zoekt in de meivakantie hier gaan zitten! Enige in 20 huisjes! Sanitair camping bekeken: top!

Opletten op rekening. Volgens mij hebben we toch twee keer schoonmaakkosten betaald. Elctriciteit apart afgerekend. Kijk goed of je de laagseizeon prijs krijgt!

Een fantastische camping,rust ruimte en een mooi u

Jongstra
    6-5-2018

Schoon en heel mooi toitetgebouw.

Mooi uitzicht over het fjord op de stad Roskilde

De camping heeft een hellend terrei evenwijdig aan het fjord.

Prachtige, natuurlijke gezinscamping

Remmert
    22-4-2018

Een prachtige camping, waar we jaren geleden een keer eerder hadden gestaan, maar toen zonder kinderen. Toen was het al prachtig (op het aparte tentenveld aan de overkant van de straat, heerlijk rustig), maar nu met drie kinderen van 3, 5 en 6 en een hond ook een topervaring. Niet de goedkoopste camping, maar daarvoor krijg je ook heel wat terug. Netjes en veel sanitair, lekker zwembadje, en het beste van alles: zelf je plek uitkiezen. Dit laatste echter was bij aankomst wel het enige minpuntje. Omdat door de regen van de voorgaande dagen niet alle plekken makkelijk bereikbaar waren voor auto met caravan, waren de dames die ons hielpen een plek te vinden erg gestresst. Ze wilden ons zo snel mogelijk een plek wijzen en dat is niet ontspannen als je er net een dag rijden op hebt zitten.

Verder echt een hele goede camping. Hondendouche, hondenbos waar je hond los kan lopen, mooie omgeving, veel speelgelegenheid, prachtige sterrenhemel.

Seeland & Kopenhagen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 306 reviews