Schruns / Tschagguns

We hebben een aantal aanbieders voor Schruns / Tschagguns voor je op een rij gezet:

Reviews over Schruns / Tschagguns

Heerlijke wintersport camping

Fam. Heemskerk,
    23-4-2017

Wij hebben hier het winterseizoen gestaan van nov 2016 tot april 2017

Super ontvangen door de beheerder Peter die zeer behulpzaam was.

Heb eigenlijk over de camping zelf niks te klagen.

Wij stonden vooraan tegenover de receptie daar komt wel veel verkeer langs maar persoonlijk is dat voor ons geen probleem.

Brood is inmiddels gewoon te bestellen op de camping zelf.

Dorp Schruns op loopafstand.

Eten in de vele restaurantjes is heerlijk, wel van te voren reserveren in het hoogseizoen anders heb je grote kans dat ze al vol zitten,

Beoordeling op kindvriendelijk kan ik niet geven omdat we daar niet op gelet hebben.

Fijne vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

familie heijden,
    24-11-2015

Wij hadden een rustige standplaats helemaal achterin, vlakbij water. Dat was heerlijk zeker bij heet weer. Zwembad was goed te voet te bereiken. Gunstige ligging van het fietspad, langs de camping, om lekkere fietstochtjes te maken. Sanitair lag wel helemaal vooraan op de camping, maar voor ons geen probleem om stukje te lopen. Wel jammer dat je er geen koffie kon drinken, maar dat kon wel tegenover de camping, bij het cafe bij de skispringschans. Heel bijzonder om jong en oud van de schans te zien én horen springen ! Campingplaatsen lagen niet op een rijtje, maar gaf juist een gezellig geheel. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima uitvalbasis

Erik,
    20-8-2015

Als je naar de bergen gaat hebben wij twee wensen.

Schoon sanitair en sfeer.

De mengeling tussen vaste gasten en passanten was leuk.

De beheerder doet zijn best en spreekt je af en toe aan voor een gesprekje.

Een prachtige locatie met uitzicht op de skischansen die dagelijks werden gebruikt.

Centraal elementen om je in de bergen te vermaken.

WiFi bij de receptie. Wat werkt.

Persoonlijk vindt ik betalen bij de douche niet meer van deze tijd.

Maar klagen die ik niet.

Ik heb vakantie.

Eten in de dorpjes eromheen op loopafstand te kust en te keur.

Geen brood service maar even richting dorpje om vers te halen is veel leuker..

Wij hebben de montafon car met ons vieren aangeschaft met twee kinderen.

Dat geeft onbeperkt gebruik van bus, zwembaden en bergbanen en vrije toegang met auto op silvretta pass. Deze pas is aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

goed verzorgde camping

H Nieboer,
    28-7-2014

schone camping ,mooi gelegen,klantvriendelijk, er zijn veel vaste staanplaatsen ,maar dit is hier totaal geen probleem. Wij hadden een prima plek en een mooi uitzicht, en in de omgeving veel te doen, (gratis zwemmen in openluchtbad op loop afstand enz enz. H Nieboer

Gereisd met partner in juli 2014

Mooie plek aardige camping

Fam. Nijhuis ,
    29-12-2013

Mooie camping en aardige camping beheerders. Camping ligt op loopafstand van het gemeentebad waarvoor je als je op de omging staat vrij toegang hebt. Wij hadden een goede zomer en konden bijna elke dag naar het zwembad. Wanneer je niet zoveel wensen hebt en veel van de omgeving wilt zien dan is de camping goed genoeg. Wij stonden helemaal achterop de camping en konden via het fiets/voetpad lopend naar het zwembad , barbecuen aan de Ill en het centrum in. Mooie vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013