Reviews over Schleiden-Gemünd

rustig, natuurlijk aangelegde camping...heel mooi

J.Jansen,
    7-8-2018

Een ruim opgezette camping waar de eigenaar de natuur z'n gang laat gaan. Daardoor prachtige paardjes en weinig betegeld.

Eigenaar vonden we erg vriendelijk en we werden goed geholpen bij de receptie.

Douche was een euro per keer maar erg goed! Sanitair was uitstekend schoon!

Op twe plaatsen een klein speetuintje en beneden bij het riviertje genoeg vermaak voor de wat oudere kinderen, met een voetbalveldje.

Schleiden is 7 min. rijden met de auto en heeft wat winkeltjes, supermarkt.

Voor wie op een nauurlijk aangelegde rustige camping wil vertoeven...zeker een aanrader!

Mooie camping, jammer van de eigenaren.

Remon,
    19-10-2017

Mooie camping midden in de natuur. De (tent) plaatsen waren groot en er heerst een heerlijke rust op de camping. Jammer dat de eigenaren niet behulpzaam en ronduit onbeschoft waren. Je hoeft niet te rekenen om een gezellig onthaal. Je krijgt je plek aangewezen en daar blijft het ook bij. Men komt verveeld over...... jammer.

Schitterend mooie camping in de natuur.

G. Wagt,
    6-9-2017

De camping is heerlijk rustig en erg ruim. Ligging in de natuur prachtig. Toiletten en douches erg schoon. Verrassend terrein op verschillende hoogten en een mooi beekje erbij. Aardige eigenaren. Ideaal voor een rustige vakantie zonder veel poespas. Wandelen in de omgeving is heel mooi met prachtige routes.

Rustieke boscamping met terrassen

Robert,
    22-7-2017

Prachtige plekken in het bos, veel hoogteverschillen, maakt het erg fraai. Veel privacy, rust en natuur zijn de kenmerken van deze camping. Bijzonder hartelijke en behulpzame ontvangst. Uitstekend en schoon sanitair. Veel te zien en te doen in de omgeving.

Opnieuw genoten in de Duits Belgische Eiffel.

feico gerretsen,
    13-6-2017

Duitsland, Eiffel, Schleiden. Schafbachmuele. We blijken in 2006 hier ook al gestaan te hebben. Geheugen verbleekt een beetje. ( )

Camping is nauwelijks zichtbaar in het natuurgebied. Blijkt zelfs vrij groot te zijn. Huisjes en caravans liggen compleet verscholen in het struweel. Wandelpaden en routes direct vanaf de camping. Kindvriendelijk vanwege sportveldje, schaakbord op peutergrootte en waterpret aan stroompje/ vijver. Ruime plaatsen en parkeerruimte. Brood op bestelling. Mevrouw Wagner komt in eerste instantie wat nors over maar valt in gebruik mee. De toiletten zijn niet al te ruim. De hele dag door de schoonste sanitaire ruimtes ooit ! Niet onaardig plaatsje Schleiden op circa 3 km. Lidl en Rewe aanwezig. Diverse restaurants , ijssalon en banketbakkerij. De omgeving is erg groen. De meeste Kampeerders weten wat dat betekent. Buien blijven niet hangen zoals vaak in de Ardennen.