We hebben een aantal aanbieders voor Schiermonnikoog voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Schiermonnikoog voor je op een rij gezet:

Reviews over Schiermonnikoog

mooi verblijf tegen goede prijs

Erwin,
    1-9-2018

Goed verblijf gehad afgelopen zomer op camping de Branding op het mooi eiland Schiermonnikoog. Camping ligt logischerwijs vlakbij het strand en is voordelig. Uiteraard hoort bij een voordelige prijs een niet al te hoog verwachtingspatroon (geen 5 sterren Hilton). Naar mijn mening is de prijs-kwaliteit ronduit goed.

Gereisd met partner in juli 2018

Volgens jaar weer

Karen,
    13-8-2018

Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair als de andere gasten het niet versmeerden. Jammer dat je broodjes moet bestellen,

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie, relaxte camping

R.Schortinghuis,
    23-7-2018

Relaxte, ruim opgezette en mooie camping. Geen voetballen die om je oren vliegen, geen luide muziek onder het mom van ‘moet kunnen’. Ik heb heerlijk van de rust en natuur genoten.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

geweldige camping!!

Erik,
    30-6-2018

Ontzettend genoten weer op Seedune. Werd vriendelijk ontvangen en ik kreeg duidelijke uitleg over op welk gedeelte ik een plekje mocht uitzoeken. Het is een fijne camping waar het 's avonds ook gewoon lekker rustig is. Geen muziek, geen gedoe, gewoon lekker genieten van het leven. De douches zijn prima, de toiletten mogen wel iets frequenter worden schoongemaakt. Al met al een absolute aanrader voor iedereen die er even lekker uit wil en in rust wil genieten!

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Onbezorgd genieten

Fam Luitens,
    9-9-2017

De kinderen hebben genoten. Het is back to basic. Geen overbodige luxe, maar alles valt te regelen. De kinderen mochten mee met de boer. Melken en op de trekker. Savonds broodjes bakken en liedjes zingen bij een kampvuur. Na afloop kregen ze een boerenknechtdiploma. Dat vonden ze prachtig. Heel huiselijk en gewoon.

De douches waren simpel maar schoon. De campingkeuken wordt door meerdere gebruikt. Iedereen deed zijn eigen afwas en je kunt er koken. We hoefden geen pannen etc meebrengen. De kinderen spelen veel samen. Soms is het wat vies in de keuken, maar deze wordt elke dag schoongemaakt door de boerin.

Hartelijke mensen. We mochten hun bbq lenen en ze brachten onze bagage weer naar de boot.

Het weer was heerlijk. Veel gefietst en alle dagen in zee geweest. Voor een goedkoop verblijf op schier is dit een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017