Sorteren

Reviews over Schiermonnikoog

mooi verblijf tegen goede prijs

Erwin
    1-9-2018

Goed verblijf gehad afgelopen zomer op camping de Branding op het mooi eiland Schiermonnikoog. Camping ligt logischerwijs vlakbij het strand en is voordelig. Uiteraard hoort bij een voordelige prijs een niet al te hoog verwachtingspatroon (geen 5 sterren Hilton). Naar mijn mening is de prijs-kwaliteit ronduit goed.

Volgens jaar weer

Karen
    13-8-2018

Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair als de andere gasten het niet versmeerden. Jammer dat je broodjes moet bestellen,

Mooie, relaxte camping

R.Schortinghuis
    23-7-2018

Relaxte, ruim opgezette en mooie camping. Geen voetballen die om je oren vliegen, geen luide muziek onder het mom van ‘moet kunnen’. Ik heb heerlijk van de rust en natuur genoten.

Onbezorgd genieten

Fam Luitens
    9-9-2017

De kinderen hebben genoten. Het is back to basic. Geen overbodige luxe, maar alles valt te regelen. De kinderen mochten mee met de boer. Melken en op de trekker. Savonds broodjes bakken en liedjes zingen bij een kampvuur. Na afloop kregen ze een boerenknechtdiploma. Dat vonden ze prachtig. Heel huiselijk en gewoon.

De douches waren simpel maar schoon. De campingkeuken wordt door meerdere gebruikt. Iedereen deed zijn eigen afwas en je kunt er koken. We hoefden geen pannen etc meebrengen. De kinderen spelen veel samen. Soms is het wat vies in de keuken, maar deze wordt elke dag schoongemaakt door de boerin.

Hartelijke mensen. We mochten hun bbq lenen en ze brachten onze bagage weer naar de boot.

Het weer was heerlijk. Veel gefietst en alle dagen in zee geweest. Voor een goedkoop verblijf op schier is dit een aanrader!