Reviews over Schiermonnikoog

Onbezorgd genieten

Fam Luitens, 9-9-2017

De kinderen hebben genoten. Het is back to basic. Geen overbodige luxe, maar alles valt te regelen. De kinderen mochten mee met de boer. Melken en op de trekker. Savonds broodjes bakken en liedjes zingen bij een kampvuur. Na afloop kregen ze een boerenknechtdiploma. Dat vonden ze prachtig. Heel huiselijk en gewoon.

De douches waren simpel maar schoon. De campingkeuken wordt door meerdere gebruikt. Iedereen deed zijn eigen afwas en je kunt er koken. We hoefden geen pannen etc meebrengen. De kinderen spelen veel samen. Soms is het wat vies in de keuken, maar deze wordt elke dag schoongemaakt door de boerin.

Hartelijke mensen. We mochten hun bbq lenen en ze brachten onze bagage weer naar de boot.

Het weer was heerlijk. Veel gefietst en alle dagen in zee geweest. Voor een goedkoop verblijf op schier is dit een aanrader!

Johan, 31-8-2017
    Weekje in een huurtent gezeten, heerlijk ruim en we hadden alles wat we nodig hadden binnen handbereik op een prachtige camping!

Een bijzonder locatie

Sietske, 18-7-2017

De boerderij heeft een prachtige locatie achter de dijk. Wijdse uitzichten over de landerijen.

Vriendelijke eigenaar die zeer gastvrij is.

Hygiene, bedden en sanitair is uitstekend.

Kinderen en huisdier zijn in het bijzonder erg welkom.

Kortom een uitstekend verblijf voor een betaalbare prijs op het mooie eiland Schiermonnikoog.

Fantastische plek. Sanitair zou veel beter kunnen

Veldhuizen, 28-5-2017
    Mooie natuurlijke camping met te weinig aandacht voor het sanitair.
Schiermonnikoog scoort een 8,8 uit 10, op basis van 385 reviews