Reviews over Scharendijke

Een plek om je thuis te voelen!

Pauline Dijkmans
    15-10-2018

Camping waar je je welkom voelt, voor alles kan je bij Els terecht. Nooit is iets te veel. De sfeer op de camping is gastvrij rustig en gemoedelijk. In de schuur waar tweedehands spullen te koop zijn, kun je naar eigen inzicht een bedrag neerleggen, dat geldt ook voor koffie, thee en drank uit de koelkast en zelfs voor groente uit de eigen tuin. Kortom een plek om je thuis te voelen!

Zeker voor herhaling vatbaar

Mariska Geul - de Lange
    30-9-2018

Had al enkele recensies gelezen en dacht oké waar komen we terecht. Maar wij hebben het super goed ervaren. Wat een mooie en nette camping! De kids hebben zich super vermaakt, bijna op elk hoekje heb je wel een leuke speeltuin. Voor een weekendje komen we zeker nog eens terug. Voor een langere vakantie mis ik toch iets van een winkeltje met verse broodjes en voor de kids een zwembad. Maar echt, we hebben het super naar ons zin gehad. En een zeer vriendelijke meneer achter de receptie.

Top we kunnen het iedereen aanraden!

Fam.Heitz
    8-9-2018

Mooie verzorgde camping en zeer vriendelijk.

Afstand met de benenwagen naar het strand is 10 minuten

We hebben het er erg naar onze zin gehad, deze camping is echt een aanrader!!!

Prima

Renata Verbeek
    7-9-2018

Leuke camping met ongedwongen sfeer, een heel gezellige eigenaresse en een prima broodjesservice. EN wij hadden een hele mooie ruime stacaravan waar we lekker alles aan onszelf hadden

Volgend jaar weer

Michel kessels
    1-9-2018

Alles top.

Een super camping waar we sinds jaren komen. Altijd verzorgde omgeving, heel proper en onderhouden sanitair en vriendelijke uitbaters. Plaatsen zijn ruim en proper onderhouden. Ook een uitlaatweide voor de honden waar ze eens lustig kunnen ravotten.