We hebben een aantal aanbieders voor Sax voor je op een rij gezet:

Reviews over Sax

Fantastisch!!

Elke Goessens,
    5-1-2019

Zeer rustige en aangename camping. Alles gebeurt in een zeer huiselijke sfeer: niets moet, alles mag.

Helga staat steeds paraat voor alle kleine en grote zorgen.

Kinderen zijn zeer welkom op deze camping.

Top locatie!!!

Ben je opzoek naar een zalige en rustgevende camping, the place be!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super!

John,
    31-12-2018

Mooie plek, alles aanwezig, heerlijk klein. We komen graag terug!

Prachtig plekje!

Lucy,
    31-12-2018

Prachtig plekje, geen grootschalige camping, heerlijk gemoedelijk. Hond is welkom en je kan hier heerlijk wandelen. Keuken ,barretje, douche, zwembad, rust en een gezellige gastvrouw. Wat wil een mens nog meer?

Hele leuke ervaring ...

Ricardo en Yvonne,
    20-12-2018

Het was een eindje rijden maar het was de moeite waard. Leuke ontvangst , mooie camping .Schoon ,mooie ligging van alle gemakken voorzien . Super relaxed... aanrader.

Gereisd met partner in december 2018

Moeilijk vergelijkbare plek te vinden

Hans van der Horst,
    17-12-2018

Bij binnenkomst realiseerden wij ons niet dat de lat zo hoog was gelegd: ruime plaatsen met water/elektra, rust/landelijk, mogelijkheid keuken te gebruiken (inclusief vaatwasser!), kleding wassen wordt gedaan, ’s morgens versgebakken broodjes, mooi en schoon sanitair met gastendoekjes, heerlijke en ruime warme douches. Je ziet dat aan alles is gedacht met oog voor detail en een enorme drive van Helga de eigenaar om het gasten naar de zin te maken. Gewoon een heerlijk plek om volledig tot rust te komen. Kan deze plek aan iedereen aanraden die van kwaliteit in een losse/ongedwongen sfeer houden. Het zal moeilijk worden een vergelijkbare camperplaats te vinden