Sarzeau (Morbihan)

We hebben een aantal aanbieders voor Sarzeau (Morbihan) voor je op een rij gezet:

Reviews over Sarzeau (Morbihan)

Top camping

Tamara,
    25-8-2018

Mobilehome 4 persoons was netjes en schoon

Zwembad was ook zeer netjes en heel leuk

Strand is 1km ervandaan wel met auto moet je gaan .

boodschappenwinkel 5 min vd camping vandaan

Elke dag wat te doen voor de kids zowel de kleine als grote

Animatieteam is wel in het Frans maar zijn echt goed !

Personeel spreken wel Engels ideaal bij aankomst of andere vragen

Elke ochtend staat er een lokale bakker met van alles

Cafetaria is ook top

Kan vantevoren bestellen als het personeel er al zijn

Fransen eten wel Laat vanaf 7 uur is de cafetaria open in de avond

In de middag ook open

Stad Vannes is 25 min rijden echt de moeite waard ,ook de stad Port Louis (Lorient)

1 minpuntje rijden veel autos autos mensen die een dagje weggaan of boodschappen

Geweldige camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super fijne camping op een mooie plek!

Familie Baas,
    11-8-2018

We (gezin met 2 meiden van 6 en 4) hebben 3 weken gekampeerd op deze camping. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad! De kinderen hebben in de erg leuke speeltuin snel contact met elkaar. De omgeving leent zich goed voor het maken van fietstochten. Houd er wel rekening mee dat de hoogteverschillen soms best pittig zijn en dat niet alle fietspaden verhard zijn. Ook zijn er leuke wandeltochten in de omgeving. Het strand ligt op loopafstand/fietsafstand. Het kasteel in de buurt is leuk. Evenals de vele mooie stranden in de omgeving.

* De ruime kampeerplekken (de meesten met zon en schaduw)

* Vriendelijk ontvangst

* De grote, leuke speeltuin

* De gemoedelijke sfeer

* Lekker brood en voldoende keus

* Goed warm afwaswater

* Het eetaanbod (lekker, afwisselend en betaalbaar)

* De ligging

* De omgeving en alles wat er te doen is

* De hoeveelheid wc's en douches

* Er wordt (met name door de Fransen) erg hard gereden

Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zou zo weer terug gaan

Martin,
    14-7-2018

Super lekkere challetjes, vrij nieuw allemaal, goede zwembaden leuk voor jong en oud! Leuke speeltoestellen voor de kinderen, strand op 5 minuten rijden. Wij hebben een top vakantie gehad hier!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Prachtige camping

Nanda en Jan,
    5-6-2018

Prachtige groene camping met heel ruime plaatsen. Vriendelijke behulpzame mensen. Je kunt hier heerlijk kamperen zonder op elkaars lip te zitten.

Vanaf de camping wandel je zo naar de kust, waar ook weer prachtige wandelpaden zijn. Kortom een heerlijke plek, we komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2018

Erg prettige camping vlakbij zee

J. Berens,
    6-8-2017

Fijne ontvangst. Mevrouw bij de receptie is gastvrij en geïnteresseerd. Camping heeft verschillende plekken/velden, waardoor je niet het gevoel hebt op een grotere camping te zitten (ik ben gewend aan campings met max 40 plekken). Leuk campingpubliek (allerlei nationaliteiten en van jong tot oud). Handig dat er iedere avond een andere foodtruck staat of dat er gegeten kan worden in de binnenruimte achter de receptie. Sanitair had van mij schoner gemogen en dat het gemengd is vind ik ook niet prettig (geen aparte man/vrouw-hokken). Douches waren wel goed warm en ruim. Het strand ligt op 800 meter lopen. De speeltuin is ruim en leuk. Veel te doen in de directe omgeving. Verder is Vannes een leuke stad om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017