We hebben een aantal aanbieders voor Sant Pere Pescador voor je op een rij gezet:

Reviews over Sant Pere Pescador

Wendy Beers,
    18-2-2019

Absoluut een aanrader. Lekker klein schalig. Dus ben je iets vergeten voor naar het zwembad loop je gewoon even terug. Lekker lopend naar een stadje om te eten of rond te neuzen. Grote markt op loopafstand om sport pakjes te regelen. Super weer. Veel in de omgeving, ook grote super markt. Ik vond alleen de mobile homes te dicht op elkaar staan en jammer dat daar geen overkapping boven zat of een grotere parasol die meer zo'n weg kon houden. En héeeel veel mieren bij de vuilniszak buiten. Maar ja, wat geeft dat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastic

Anoniem,
    24-1-2019

Was een leuke camping goede animatie, hebben met elkaar veel lol gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Te massaal

Van den Akker,
    26-12-2018

Camping is erg lawaaierig geworden, te druk.

Als je van massatoerisme houdt kun je er zeker heen. Werken met polsbandjes, contante betalingen, dure wifi en er is altijd gezeur over de plekken die worden toegewezen. Je krijgt pas bij aankomst te horen welke plek je krijgt. Receptie doet daar moeilijk over.

Camping wordt uitstekend onderhouden, maar wordt eigenlijk te groot.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Las Palmeras moet je ondergaan, voelen en proeven!

Jaap van der Est,
    1-12-2018

Eigenlijk hoef je niets te weten. Je moet de sfeer van Las Palmeras ondergaan, voelen en proeven. Las Palmeras staat voor een relaxte sfeer, een zonnig klimaat, super sanitair, een uiterst gemoedelijk en goed restaurant en een uitnodigend zwembad. Waar vind je dat op 350 meter van het strand?

Gereisd met partner in mei 2018

Grote langgerekte camping direct aan de zee

V. Aalst,
    26-11-2018

Mooie camping waar veel te doen is voor kinderen. Het strand op loopafstand. Het zwembad is simpel. Geen glijbaan aanwezig. Elke avond entertainment. Camping ligt niet op loopafstand van een stadje of boulevard. Dus altijd met de auto weg als je ergens heen wilt. Lidl supermarkt dichtbij voor de boodschappen. Maar alles is ook op de camping te koop, je betaald er iets meer voor. Barcelona 1,5 uur met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018