Sorteren

Reviews over Salou

Dubbel gevoel

Michel
    28-9-2018

Het resort ligt perfect ten opzichte van Salou en Cambrills maar is groot, zeer groot en ook erg druk, zelfs nog eind september. Alles is er voorzien en het personeel doet uitermate zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Sanitair wordt permanent onderhouden, tot 's avonds laat nog, douches zijn heerlijk met mengkraan. Brood, supermarkt, souvenirwinkel, verschillende zwembaden... alles is aanwezig. De staanplaatsen zijn mooi en groot maar wij hadden met de mobilhome toch moeite om in- en uit te rijden, was allemaal nogal nipt. Door de drukte is er veel verkeer met motor- en elektrische voertuigen, zelfs nog 's avonds laat en 's nachts. In de weekends komen de Spaanse weekendtoeristen en vaste gasten en dan is er nog meer leven en lawaai tot laat in de avond, kinderen die tot na middernacht nog buiten spelen, mensen die samen staan of zitten en luid praten. Het verwondert ons ook dat er hier niemand gewag maakt van de trein die ongeveer om de 30 minuten luid toeterend langs de camping passeert, en dit tussen 7u tot 23 u. Dat stoorde ons niet zo zeer maar is een aspect dat je erbij moet nemen. Het is een keuze die je moet maken natuurlijk maar voor ons was het hier iets te druk

Marketing Manager, Marketing Manager, 8-10-2018

Beste Michel,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw ervaring op Camping & Resort Sangulí met ons en andere reizigers te delen.

We vinden het plezierig te horen dat u alles wat u nodig had heeft kunnen vinden binnen onze faciliteiten en dat ons team ten allen tijde uw verwachtingen heeft waargemaakt.

Inderdaad, Sangulí is een grote Camping & Resort en het is precies zijn grootte die ervoor zorgt dat al onze gasten de ideale plekken en momenten kunnen vinden om te genieten en uit te rusten.

We hebben een bewakings- en beveiligingsteam dat 24 uur per dag werkt om de samenleving in onze faciliteiten te garanderen, dit vooral tijdens rusturen. Klanten kunnen op elk moment naar de receptie gaan en ons informeren over de eventuele klacht, zodat we deze kunnen oplossen als ons team dit nog niet eerder had opgemerkt.

We hopen u weer te mogen verwelkomen en dat we de mogelijkheid krijgen om uw ervaring te verbeteren.

Met vriendelijke groet 😊

Super

brigalai01
    15-9-2018

Is gewoon weg het beste resort van Spanje, als je van een groot houd.

Prachtige locatie, 5 zwembaden , sanitaire blokken die dag in dag uit gepoetst worden.Brood op wandel afstand , wij hebben fietsen mee, en dan kan je alles .. in een mum van tijd bereiken , strand stad winkels , en anders brengt een resort treintje u naar het strand boodschappen kunnen geleverd worden , een zwembad en speel ruimte voor honden , met bad haardroger schampoo voor de hond ....voor ons het paradijs, waar we elke jaar met veel plezier naar toe komen.En werkt samen met een caravanstalling, car visa waar je caravan kunt stallen , en die word perfect geleverd en opgehaald en betaalt , dit kan ook allemaal aan de balie op de dinsdag ochtend geregeld worden ,

Marketing Manager, Marketing Manager, 19-9-2018

Beste brigalai01,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met ons en andere reizigers.

We zijn verheugd te lezen dat onze meest ervaren klanten een tweede huis vinden in Sangulí. En ook dat ze weten hoe ze kunnen genieten van alle faciliteiten en dienstverleningen die de Camping biedt evenals alle mogelijkheden voor recreatie en cultuur in de omgeving.

We kunnen u alleen maar bedanken voor uw prachtige woorden en hopen dat u ons binnenkort weer komt bezoeken.

Met vriendelijke groet 😊

Très bien !

Anne Marie
    21-8-2018

Le +: Camping très agréable à taille humaine loin des "camping-usine" que nous fuyons de toute façon. Un accueil excellent des propriétaires qui prennent le temps de vous indiquer des coins sympas. Chalet fonctionnel et en très bon état.

Le -: nous sommes tombés sur un matelas 2 places un peu fatigué, pour une semaine ça allait, pour 2 le dos aurait souffert un peu plus. Et en arrivant le dimanche, un sac poubelle et un rouleau de papier toilette dans le chalet ne serait pas de refus en attendant de pouvoir faire les courses :))

En résumé, nous recommandons chaudement ce camping très agréable et bien situé, les enfants sont ravis et nous aussi. Merci encore à toute l'équipe vraiment très sympa :))

Hele mooie camping

frank koenen
    21-8-2018

Super camping hele goeie ligging recht in centrum. Zwembad helemaal top ook zwembad bar super netjes. recht aan de super boulevard van Salou. Tal van Nederlanders ook leuk s,avonds animatie en 1 x per week disco zwemmen tot 12 uur.

Sanitair daar super schoon heel de dag poetsen ook snachts. na 00:00 lekker rustig.

Al met al super camping