We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Top camping voor jong en oud

jan,
    29-1-2019

heerlijk lekker bij het strand en volop zwembaden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Marketing Manager, Marketing Manager, 7-2-2019

Beste Jan,

Hartelijk dank voor het tijd gemaakt hebben om uw review met Camping & Resort Sangulí Salou te delen!

We hopen u dit jaar weer te mogen verwelkomen!

Waanzinnige camping vol zwembaden

Stefan,
    2-12-2018

Waanzinnige (grote) camping, enorm veel zwembaden. Africa gedeelte waanzinnig. Waanzinnig goede en snelle service vanuit de camping. Leuk entertainment. Enige minpuntje zou zijn dat de ligbedden bij de zwembaden( behalve bij de 2 nieuwste zwembaden) zijn vaak wat vies en versleten en zouden wel mogen worden vervangen. Lidl en buurtsuper op 1,5 km lopen afstand. Vrijwel direct aan de zee. leuk campingtreintje. Aanrader! Volgend jaar misschien wel weer terug.

Gereisd met partner in september 2018

Beste Stefan,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Camping & Resort Sangulí Salou met ons en andere reizigers.

Voor ons is het een grote satisfactie te lezen dat uw verblijf op Sangulí naar tevredenheid is verlopen en dat onze dienstenverleningen aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het África gedeelte is inderdaad heel stijlvol! Bedankt voor het benadrukken van deze zone.

We hebben notitie gemaakt van uw opmerking betreffende de ligbedden.Elk jaar plaatsen we honderden nieuwe ligbedden en krijgen bovendien onderhoud. Het spijt ons te horen dat u er enkele gezien heeft die naar uw mening vervangen zou moeten worden.

We verwelkomen u graag opnieuw!

Heerlijk

Patricia,
    1-12-2018

Sanguli is een heerlijke camping, wel heel massaal maar daar houden we van. Het toiletgebouw van de B zone mag wel gerenoveerd worden en in vind als je door wilt voor Glamping je de WiFi voor het aantal gasten per plek, gratis moet aanbieden.

Verder bevalt het ons elk jaar weer prima.

Gereisd met partner in augustus 2018

Beste Patricia,

Het is een eer te lezen dat u ons een prachtige gelegenheid vindt om met uw gezin te kamperen. Sangulí heeft inderdaad een grote arreaal. Dankzij de grote hiervan kunnen we een breed scala aan faciliteiten, dienstverleningen en prachtige buitentuinen aanbieden. Onze finaliteit is dat al onze gasten ruimtes en activiteiten aantreffen die ze het leukst vinden.

Vanzelfsprekend nemen we nota van uw suggesties, omdat het ons doel is om dag na dag te verbeteren.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet 😊

Geweldig , heerlijk, fijne sfeer op camping

Truus Peeters,
    1-12-2018

Wij gaan al 4 jr in september naar resort Sanguli , dit omdat de camping in sept.nog volledig bezet is en er heerst nog een goede sfeer , personeel is vriendelijk en de camping ziet er nog top uit. Ook buiten de camping is t nog volop vakantiesfeer. We hebben dus voor 2019 weer voor 4 weken geboekt in september

Gereisd met partner in september 2018

Beste Peeters,

En heel erg bedankt voor het boeken van ons en dit al gedurende 4 jaar, als uw vakantiebestemming! We vinden het fijn te horen dat uw verblijf in de maand september aangenaam was en naar tevredenheid is verlopen. Het is inderdaad een uitstekende maand om vakantie te vieren op Sangulí, de temperatuur is nog uitstekend en in Salou is het iets rustiger, maar nog wel even mooi na de maand augustus.

We verwachten u opnieuw in september!

Anneke,
    27-11-2018

Wij waren hier eind juli begin augustus met familie, heel mooi resort en voor elk wat wils.

Mooie zwembaden en de zee op loopafstand.

Genoeg eet en drinkgelegenheden.

Toiletten altijd netjes.

Wij hadden een heerlijke schaduwrijke plek onder de bomen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    Marketing Manager, Marketing Manager, 18-12-2018

Beste Anneke,

We vinden het fijn te horen dat u en uw gezin genoten hebben van uw verblijf bij ons, van de zwembaden en de accommodatie.

We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen.