Salbris (Loir et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Salbris (Loir et Cher) voor je op een rij gezet:

camping Salbris (Loir et Cher)

Reviews over Salbris (Loir et Cher)

Prima overnachtcamping

Peggy,
    26-8-2018

Prima overnachtcamping, kwamen er dit jaar al voor de 4e keer. Als het warm is, kun je zelfs nog even afkoelen in het zwembad, heerlijk na een lange dag rijden. Sanitair is schoon. Dichtbij snelweg. Supermarkt ook dichtbij. Er is een machine waar je brood kunt halen in de ochtend, erg handig! Speeltoestellen voor kinderen en even wandelen rondom meertje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima voor doorreis.

A.Alewijn,
    8-8-2018

Prima doorreis camping! Kinderen kunnen nog even zwemmen. Eten op de camping was basic maar goed genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima doorreis camping.

Fam Wattel,
    24-7-2018

Wij verbleven op doorreis naar het zuiden voor 1 nacht op deze camping. Ontvangst was vriendelijk, maar zakelijk. We hadden gereserveerd en men had ons midden op de camping gezet. Bij aankomst werd aangegeven dat er nog plekken bij het meer vrij waren en dat we daar ook mochten staan als we dat wilden. Dit ook gedaan. Plek was prima. Toiletgebouw was netjes, wel zelf toiletpapier meenemen. De camping liep aan het eind van de middag/ begin avond vol met gasten, de volgende ochtend vertrokken er veel ook weer. Nog even gebruik gemaakt van zwembad. Dit was klein maar prima. Er wordt streng toezicht gehouden op de regels en badkleding. In onze ogen was dit prima ivm veiligheid. Zwembad is te klein om te duiken en bommetjes te doen.

Makkelijk en snel te bereiken vanaf de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping voor 1 nacht

Flip,
    25-6-2018

Dicht bij de snelweg, schoon sanitair, vriendelijk personeel en een lage prijs

Gereisd alleenreizend in juni 2018
    Christine & Thierry, propriétaire, 28-7-2018
    Merci pour votre gentil message. Nous faisons tout le nécessaire pour vous donner les meilleurs services quand c'est possible.

Perfecte doorreis camping!

Kristof,
    11-8-2017

Dichtbij autostrade, gemakkelijk bereikbaar, verschillende plaatsen in de lengte waar je aangekoppeld kan staan. En die plaatsen zijn zelfs mooi aan de vijver gelegen.

Het is een propere en verzorgde camping, heel vriendelijk (FR/ENG) onthaal. Een nieuw (klein maar zalig warm) zwembad. Lekker brood te bestellen.

Sanitair was best ok, nieuwe douches, recente 'container' met extra toiletten. Zeker allemaal proper maar spijtig geen toiletpapier aanwezig.

(Doorreis, dus in de namiddag komt iedereen toe, en s'morgens vertrekken ze allemaal... Ik zou er geen week blijven)

Voor de prijs een dikke 9!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017