Saksen (Sachsen)

We hebben een aantal aanbieders voor Saksen (Sachsen) voor je op een rij gezet:

campings Saksen (Sachsen)

We hebben een aantal aanbieders voor Saksen (Sachsen) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over accommodaties in Saksen (Sachsen)

Prima voor actievelingen

Familie,
    3-9-2018

Mooie camping om de omgeving van de Sachsische Schweiz te ontdekken. Fantastisch schoon sanitair. Weinig faciliteiten op de camping zelf, wel een supermarkt op loopafstand.

Anders dan de naam doet vermoeden ligt de camping niet in het bos, maar dicht bij een snelweg en spoorbaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Vriendelijk, eenvoudig en maar wel heel schoon

Familie,
    30-8-2018

Prima camping om de prachtige omgeving te ontdekken,

Maar anders dan de naamgeving doet vermoeden ligt de camping niet in een bos, maar aan de rand van een stadje, waar geluiden van de snelweg en de treinen de ruhe die je op deze camping verwacht niet echt vindt.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor een overnachting op doorreis prima!

E. Stoter,
    28-8-2018

Wij stonden hier maar 1 nacht op doorreis naar Polen. En dan prima. Broodjesservice, vriendelijke ontvangst. Sanitair, schoon wel houtje touwtje, bij de dames een met een deur af te sluiten ruimte, maar met 2 wastafels, geen idee, waarom 2. Zwemmeer.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

P.Pons,
    27-8-2018

Ruim 1 week op de camping gestaan. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Sanitair in 1 woord geweldig. Je bent met de auto binnen 30 minuten in Dresden. Koop een dagkaart voor het openbaar vervoer en je komt daar waar je wil zijn, zowel met bus, metro als tram.

Het meertje is alleen minder toegankelijk, niet echt een strandje. 3 km van de camping is een mooi en groot zwembad. Voor kinderen is er genoeg te doen. Goed animatie team.

Dubbel gevoel

FonzieV,
    25-8-2018

Uitstekend verzorgde camping, shuttleservice, veel mogelijkheden voor uitjes in de omgeving, maar toch voelden we ons vanaf het eerste moment onprettig. Een werkelijk poepchagrijnige dame achter de balie die bij tijden ronduit onbeschoft was. Dat geldt niet voor de eigenaar die ons met de fiets-shuttle service uit Konigstein ophaalde. Super service (gratis!) Daarnaast dacht ik alle vreemde zwembadregels wel te kennen. Niet dus. Tussen bepaalde tijden (oa primetime 12-14u) mogen kinderen niet in het zwembad en werd ik afgesnauwd toen ik durfde te vragen of de glijbaan aan mocht. (Overigens leuk dat ze die hebben.) Verder kost zo'n beetje alles extra geld (douchen, wifi), terwijl de standaardprijzen ook niet mals zijn. Bij het nabijgelegen restaurant kun je goed eten. De man die bediende was chagrijnig omdat onze kinderen na een reis van 5 uur eventjes wat energie kwijt moesten (alles binnen redelijke proporties). Kortom, dubbel gevoel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018