camping Sainte-Suzanne

Reviews over Sainte-Suzanne

Mooie safaritenten, camping voor rustzoekers

Laura Haket-Becx,
    14-1-2019

Kleine camping. Geen restaurant/bar/afhaal/snacks/brood ed. Ook geen animatie of mooie speeltuin (enkel 2 schommels). Maar dat is een keuze die je maakt en dat weet je dus van te voren. We hebben in een prachtige safaritent gelogeerd. Groot en schoon. Van het naastgelegen zwembad mag je gebruik maken. Is bij de ingang van de camping, dus heel dichtbij (camping is maar heel klein). De mevrouw van de camping is erg hardwerkend, vriendelijk en welwillend. Legt veel uit , geeft tips etc. Wij hadden eigen sanitair, maar ook het gebouw op de camping is netjes en schoon.

Enige minpuntje is dat er maar twee ligstoelen op de grasvelden bij alle safaritenten stonden. Die moesten we delen.....Dat mogen er wel wat meer zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018