Sorteren

Reviews over Sagone

Mooie groene camping

Celine
    2-5-2016

Mooi zwembad, nabij mooi strand met paar leuke restaurantjes. Groene camping met veel bomen. Sanitair niet luxe, werd wel regelmatig schoongemaakt. Grote supermarkt direct bij entree is ideaal.

Voor het eerst gekampeerd, leuke vakantie gehad. De Restaurants zijn prima voor gezinnen.

Schaduw camping

Linda
    19-8-2015

Fijne camping, lekker veel schaduw.

Sanitair wordt wel goed schoongehouden overdag maar het is verouderd...achterstalligonderhoud.

Veel animatie 's avonds bij de bar/theater. Dat hoor je wel op de camping (tot 23.00 uur)

Geen speeltuin voor kinderen (wel luchtkussen water glijbaan voor groot en klein)

Zwembad is erg netjes. Super U vooraan de camping is erg handig. (goede slager!)

Wij hadden vooraf gereserveerd en dat verliep moeizaam, geen reactie op reservering. En de betaling vooraf konden ze bij aankomst en vertrek slecht terugvinden. Ik zou vooraf niet reserveren. Er was voldoende plek in het hoogseizoen.

Strand van Sagone is erg mooi en fijn. Vaak tot 15.00 uur rustig.

Heerlijke pizza's in het restaurant op de camping.

Slechte WIFI