We hebben een aantal aanbieders voor Saas Grund voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Saas Grund voor je op een rij gezet:

Reviews over Saas Grund

Zalige plek in de natuur

Ingrid coeckelbergh,
    25-7-2018

Zalige plek om te verblijven, puur natuur en rust. Griet en Ludo zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen. We voelen ons direct welkom. Perfecte uitvalbasis om de streek te verkennen met de burgerpass. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

fantastich

annie,
    16-7-2017

Het is er geweldig mooi, prachtige omgeving, je kunt er wandelen maar ook mooie route's rijden of met Glacier Expres 'n dag door de bergen, geweldig mooi die verschillende hoogtes ! We gaan hem beslis nog 'n keer doen ! Eén woord Geweldig .

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super camping op een top locatie

N-DB,
    24-8-2016

Mooie camping in het saastal. We hadden een mooie grote plek in de zon die je daar wel kunt gebruiken. Overdag hebben we strakblauwe luchten gehad maar de avonden en nachten zijn koud. Sanitair is erg netjes en schoon, het enige min puntje vond ik dat er geen brillen op de wc's zaten maar dat maakte het niet minder schoon. De douches waren heerlijk warm. Voor warm afwaswater moet je 0,20 Frank betalen maar hebben wij niet gebruikt ivm boiler in caravan. Mensen die er werken waren erg vriendelijk en behulpzaam ( Nederlandstalig ) Het is wel echt een basiq camping, voor kinderen was er weinig maar ja in Zwitserland ga je ook voor de natuur vaak en niet voor de camping.

Kortom zeer goede camping met een prachtig uitzicht op de gletsjer van Saas-fee. Zeker een aanrader als je geen luxe of vermaak nodig hebt. Wij komen zeker weer eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk gewandeld met camping als uitvalsbasis

Rustige camping, indrukwekkende omgeving,
    11-8-2016

Camping op 1480 meter hoogte. Grote plaatsen en ruimte zat. Plaatsen met en zonder schaduw te kiezen. Om half 7 (augustus) is de zon weg en koelt het flink af. 's Nachts goed aankleden daarom....

Veel wandelaars en alpinisten op de camping die de bergen in trekken.

Wij waren veel geld kwijt (6 personen, 4 kinderen) voor het staangeld, maar hier zit dan wel een burgerpass bij in, waarmee je openbaar vervoer en toegang tot de liftjes krijgt. En daarmee kun je dus ongestoord van deze prachtige omgeving genieten. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt en met de kinderen lekker de omgeving kunnen verkennen. Het was genieten! Al die indrukwekkende uitzichten, wandelroutes, activiteiten voor kinderen.

Beheerders van de camping zijn erg aardig en relaxed en helpen je de bergen in met kaartjes en adviezen. Handig (wij zijn geen ervaren wandelaars). Douches lekker warm, sanitair gedateerd. Voor het afwaswater moet je (vreemd genoeg) betalen, de douches zijn gratis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke plek in prachtige omgeving

Marit,
    27-6-2015

Begin Juni 2015 een weekje gekampeerd op deze camping, het was er nog lekker rustig, hadden het sanitair voor ons alleen, welke zeer schoon was!

Vriendelijke eigenaar, welke helaas alleen maar Duits/Zwitsers sprak.

Het weer zat helaas niet zo mee, maar we hebben genoten van het mooie uitzicht vanuit onze tent en de vele wandelingen in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2015