Sorteren

campings Ruoms / Sampzon (Ardèche)

Reviews over Ruoms / Sampzon (Ardèche)

Schitterend!

Fam. Schmkrs
    6-9-2018

Prima camping met prachtig buiten- en binnenbad. Camping in de eerste week van september heerlijk rustig (dit in tegenstelling tot andere reviews)! Het is geen camping voor caravans of vouwwagens. Vrijwel alleen stacaravans, die overigens prachtig zijn.

Met onze kids van 3,5 en 0,5 jaar heerlijk genoten! Ardèche is gewoon op en top vakantie!

Volgend jaar weer!

NB: supermarkt prima en van alle basic camping spullen voorzien, vers brood in de ochtend!

Restaurant is oké, iets aan de prijs....

Uitstekend en zeker aan te raden.

Kees
    6-9-2018

Uitstekende camping. Geweldige ligging. Ruime plaatsen met veel schaduw, netjes verzorgd. Alles is er. Er is zelfs nog een winkeltje met meest basic dingen. Restaurant is voldoende, komt misschien door de grimbergen. Lekker zwembad wat van laag naar hoog loopt dus makkelijk om te doen met kinderen met puddle jumpers aan. Glijbanen zijn top. Animatie is goed verzorgd. Spooktocht was echt heel leuk. Personeel was enthousiast en deden hun werk goed. Wifi werkte beter dan de 3/4g.

Wat goed was en toch beter mag: het oude sanitairgebouw. Afwassen en telkens knop induwen, geen stop, vervelend. De regenafvoer op de camping mag na noodweer wel schoongemaakt worden voor de volgende bui ;-)

Aanrader

Jet
    5-9-2018

Kleine rustige camping direct aan rivier de Ardech

Fantastische camping met rust en schaduw

M.E. de Boer
    3-9-2018

Franssprekende eigenaren, begrijpen wel jouw Engels. 's Nachts stil, 1 keer per week gezellig feestje met DJ voor de kinderen tot 23.30 uur. Veel schaduw voor tent en stacaravan, ook bij rivier en zwembad. Alles is zeer schoon en goed onderhouden; het zwembad, de toiletten, douches, de stacaravan en het hele terrein. Wij hadden stacaravan nr 4 met veranda en horren voor de ramen. We zaten in drukste periode en vermeden overdag Ruoms, altijd file en heel druk bij de Super U. Liever naar Vallon pont d'Arc, ook 's avonds is dit gezelliger, authentieker. Geen campingwinkel, wel brood te bestellen. In 15 autominuten bij Grospierres Adventure Parc. Bij elk parcours wordt het wat moeilijker, dus je kunt steeds 'afhaken'. Tokkelbanen over de rivier Chassezac zijn superleuk, je landt in de rots er tegenover, daarna zwemmen. Kanoën over de Ardeche is toch best spannend ivm stroomversnellingen thv Arc. Gorges d'Ardeche met de auto is prachtig.

Voldoende, maar minder dan verwacht

Petra
    2-9-2018

De camping was minder goed dan we verwachten. De hoge score op zoover is voornamelijk gebaseerd op reviews vanuit het verleden.

Wat ons tegenviel: het ondeskundige personeel, dat vragen buiten de 'gewone simpele' soort, niet wist te beantwoorden. Bijna erger nog, er werd dan vaak schouderophalend gereageerd. Dit valt de medewerkers, allemaal tieners, vanwege hun leeftijd en bevoegdheden niet te verwijten, maar betekent wel een onaangenaam contact. Meer bevoegdheden (kennis) of bevoegd personeel is een belangrijke factor voor meer klanttevredenheid.

- De animatie was summier, met name voor kinderen > 7-8 jaar was het aanbod laag. Het budget leek (te) summier, waardoor herhaling en gemakkelijke animatie gedaan werd. Geen volleybal, tafeltennis of jeu de boules toernooi. Kost de indeling hiervan teveel tijd?? Dat komt als klant wel in je op.

- Wat goed beviel:

- Schoonmaak toiletten prima