Sorteren

campings Ruoms / Sampzon (Ardèche)

Reviews over Ruoms / Sampzon (Ardèche)

Bijzonder tevreden

John en Ellen van Leeuwen , Tienhoven, Pays - Bas
    22-10-2018

Door ziekte en een verbouwing al 1 1/2 jaar niet op bezoek geweest. Een groot gemis , Als alles normaal blijft zullen wij begin april of mei weer aanwezig zijn. Wij verheugen ons nu al daarop. Snel tot ziens.

Weer een super vakantie gehad! Zeer tevrede ovrr deze

Saskia
    12-10-2018

Weer een super vakantie gehad!

Zeer tevrede ovrr deze camping

Geweldig, volgend jaar weer.

Ans Janning
    27-9-2018

Prima camping met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi en schoon sanitair.

Heerlijk zeker voor herhaling vatbaar

Harry en Axia
    24-9-2018

Dit was voor derde keer dat wij deze camping hadden uitgekozen voor onze vakantie in de mooie Ardeche. Voor ons weer een hele prettige ervaring om terug te zijn.

Ons mobile home zag er keurig verzorgd en schoon uit.Chapeau voor de dames van de schoonmaak.

Kleine mankementen werden direkt door de technische man,Julien verholpen

Het restaurant was zeker in kwaliteit vooruitgegaan en we hebben ook leuke thema avonden gehad met heerlijk eten.

De nieuwe parkmanager Rodge is gedreven bezig om de kwaliteit naar een nog hoger niveau te brengen en is altijd aanspreekbaar voor vragen.

Wij zullen zeker terugkeren naar dit heerlijke plekje in de mooie Ardeche

Rustig in het naseizoen

GB
    17-9-2018

Camping met 400 plaatsen, in naseizoen (september) heel erg rustig. Erg veel plek in het zwembad, animatie echter niet aanwezig, maar dit was netjes door de touroperator vooraf aangegeven en niet gemist. In de weekenden nog wel wat Franse bezoekers die de camping nog een beetje voller maken. Laatste nacht wel veel herrie van bezoekers, ondanks de stilte door de weeks bleek er veel geluid te zijn, waar door de camping op dat mo,ent niet echt naar gekeken werd. Hierdoor nacht voor vertrek erg onrustig, helaas!