We hebben een aantal aanbieders voor Ruinen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ruinen voor je op een rij gezet:

Reviews over Ruinen

Mooie omgeving, staanplaatsen rijtjes en veldjes

Kuipers,
    5-2-2019

De camping ligt centraal gelegen in een mooie omgeving. De entree doet heel mooi landelijk aan, met een prachtige natuurlijke speeltuin. Ook het zwembad is een aanrader. Wel ligt er een oplenluchtzwembad temidden van de camping, hetzij wel afgescheiden. Lijkt me wel herrie geven in de zomer. Wij kiezen vaak campings die een vrij en mooi natuurlijk uitzicht hebben. Deze camping heeft vrnl veldjes, waar je in een rondje staat. Dit moet je aanspreken. Onze geboekte plek was bezet. De eigenaar gaf hiervan de verhuurder de schuld. Slordig! We hadden hier een familieweekend. Overige familie verbleef in een Drentse kap. Op foto’s mooi, maar idd wat jammer dat je gewoon aan de weg zit, en uitkijkt oo een rij auto,s. Helemaal geen ydillisch gevoel. De huisjes zijn wel erg netjes en vv van alle gemak, maar superklein voor 4 personen. Kids konden een keer ponyrijden, hadden gehoopt dat dit vaker kon.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Knus mini winterhuisje, aanrader!

Tamara,
    7-1-2019

Een huisje geboekt in de winter. Echt heel leuk, je hebt de camping (en het zwembad!) nagenoeg voor jezelf! Het is heerlijk rustig en onze kinderen konden lekker op verkenning. Er is veel te doen met de kids in de omgeving. Gevangenismuseum is een echte aanrader.

Ideaal om te wandelen, je zit zo in het natuurgebied (kun je gewoon naar toe lopen) of een wandeling richting het dorp Ruinen is ook leuk.

Wij hadden een chaletje voor 6 personen, met vieren. Het huisje is echt heel klein. Echt niet geschikt voor 6, er zijn wel 6 bedden maar de woonkamer is echt mini. Wij vonden dat knus, maar hou hier rekening mee met je reisgezelschap. De slaapkamers waren erg koud, ook iets om rekening mee te houden.

De ontvangst is ontzettend vriendelijk. Wij vonden het een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Meer dan fantastische vakantieplek!

E&M,
    27-12-2018

Wij verblijven al 27 jaar in de zomervakantie op deze fantastische camping. Rust, ruimte en geweldige wandel/fiets omgeving. Gastvrije eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2018

Het was geweldig.

Sikma,
    27-12-2018

Schitterende zweedse bungalow, knus en gezellig. Prachtig rustig park in het bos

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantastisch! Overdag gezellig, ‘s avonds rust.

Ivette,
    25-12-2018

Ontzettend goede camping!3 heerlijke weken!Wij gaan nooit terug naar een camping, maar bij deze denk ik daar toch anders over.Wellicht over een paar jaar!Binnenzwembad is heerlijk, buitenbad is apart betaald maar voor ons geen probleem.Dochter heeft zich prima vermaakt in het binnenbad.Wij stonden op veld Schapenwei en daar was weinig schaduw, dat was het enige minpunt met de hitte afgelopen zomer.Verder leuke speelplaatsen voor de kinderen, animatie is prima, omgeving is top (wildlands, Drouwenerzand, duinen zathe en slagharen vlakbij) en personeel is ontzettend aardig!Sanitair is erg netjes, soms wat druk op bepaalde tijden.Ondanks de drukte was het na 10 uur rustig op de camping.Daar adverteren ze ook mee en is ook echt zo!Totaal geen overlast van anderen die luidruchtig zijn bij de caravan, Overdag gezellig en in de avond heerlijk rustig.Precies wat wij zochten!En dochter heeft het nog steeds over hondje Dokus bij de receptie :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018