• Type accommodatie

Reviews over Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac

Prachtige en rustige camping

Bas
    25-8-2018

Camping Bleu Soleil is prachtig gelegen in de Dordogne.

Vanaf de camping heb je een mooi uitzicht.

De omgeving is prachtig en er is zeer veel te doen.

De camping heeft een net en overzichtelijk zwembad en er is een leuke speeltuin. De animatie was leuk. Onze kinderen hebben zich hier prima vermaakt.

Zowel 's avonds als overdag is het rustig op de camping, wat wij erg prettig vonden.

Wij komen hier graag nog eens terug.

Heerlijk!

Fam. v.d. Bosch
    29-7-2018

Prachtig, goed onderhouden terrein met mooie vergezichten. Prima zwembad, schoon sanitair. Ruime plekken. Bijzonder sympathieke eigenaren. Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. Alle voorzieningen (supermarkt, bakker, slager) dicht in de buurt.

Een plek om terug te komen!

Prachtig gelegen naturistencamping, kenmerk: rust!

W. de Jong
    8-7-2018

Een heerlijke plek! Hartelijke ontvangst door de nieuwe eigenaren, die hard gewerkt hebben om de camping klaar te maken voor deze zomer. Fijn zwembad, schoon sanitair, gezellig terras (met gratis wifi), prachtige ligging. De camping is goed te bereiken (kwartiertje vanaf de autoroute A89) en ligt vlakbij Rouffignac, een dorp met een supermarkt en o.a. een bakker (waldkorn-brood, notentaart!), een slager en een krantenwinkel. Op zondagochtend is er een kleine sfeervolle markt. In de omgeving is ontzettend veel te zien.

supermooie camping

Anneke Tol
    25-10-2017

Een hele mooie (niet al te grote camping) waar voldoende te doen is! vriendelijke hard werkende Franse eigenaars (praten goed engels!) die voor je klaar staan!

Hele leuke en gezellige camping

J. Duindam
    30-8-2016

De sfeer op de camping is gemoedelijk en overzichtelijk. De eigenaren staan voor iedereen klaar, zijn erg vriendelijk en organiseren veel activiteiten. Op woensdag komen twee vrienden van de eigenaar (mountainbike club uit het dorp). Je kan twee uur mee op een mooie tocht door de bossen en in de heuvels.

Nagenoeg alle kampeerders zijn Frans en Nederlands.

Doordat het een kleine camping is, kunnen jonge kinderen zelfstandig naar de speeltuin en met hun vriendjes spelen. In de omgeving is veel te doen en zijn enkele goede restaurants. Binnen een half uur rijden is er een klimbos en kan je kano's huren. Sarlat ligt op drie kwartier rijden.

In het dorpje is een redelijke supermarkt, een tankstation, wat restaurantjes en een goede bakker.