Sorteren

Reviews over Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac

Prachtig gelegen naturistencamping, kenmerk: rust!

W. de Jong
    8-7-2018

Een heerlijke plek! Hartelijke ontvangst door de nieuwe eigenaren, die hard gewerkt hebben om de camping klaar te maken voor deze zomer. Fijn zwembad, schoon sanitair, gezellig terras (met gratis wifi), prachtige ligging. De camping is goed te bereiken (kwartiertje vanaf de autoroute A89) en ligt vlakbij Rouffignac, een dorp met een supermarkt en o.a. een bakker (waldkorn-brood, notentaart!), een slager en een krantenwinkel. Op zondagochtend is er een kleine sfeervolle markt. In de omgeving is ontzettend veel te zien.

Beslist een aanrader!

Gérard en Annemarie
    18-6-2018

Coteau d l'Herme is een aanrader.

Frisse jonge enhousiaste ondernemers die deze camping dit jaar hebben overgenomen.

Mooie plaatsen en een fenomenaal uitzicht, een uitgezet wandelpad van drie kwartier op eigen terrein.

Schoon sanitair en een fantastisch goed onderhouden zwembad.

Gastvrije ontvangst. Al met al een accommodatie om zeker terug te komen.

supermooie camping

Anneke Tol
    25-10-2017

Een hele mooie (niet al te grote camping) waar voldoende te doen is! vriendelijke hard werkende Franse eigenaars (praten goed engels!) die voor je klaar staan!

geweldige camping

Marijke
    23-9-2017

Wij zijn hier al meerdere malen geweest. Het is een vriendelijke camping met op veel plaatsen een prachtig uitzicht. Arnaud, Sophie en hun team zijn zeer gastvrij. Het is over het algemeen een rustige camping zonder al te veel toeters en bellen. In de omgeving is zoveel te zien dat je er meerdere jaren over doet.

Hele leuke en gezellige camping

J. Duindam
    30-8-2016

De sfeer op de camping is gemoedelijk en overzichtelijk. De eigenaren staan voor iedereen klaar, zijn erg vriendelijk en organiseren veel activiteiten. Op woensdag komen twee vrienden van de eigenaar (mountainbike club uit het dorp). Je kan twee uur mee op een mooie tocht door de bossen en in de heuvels.

Nagenoeg alle kampeerders zijn Frans en Nederlands.

Doordat het een kleine camping is, kunnen jonge kinderen zelfstandig naar de speeltuin en met hun vriendjes spelen. In de omgeving is veel te doen en zijn enkele goede restaurants. Binnen een half uur rijden is er een klimbos en kan je kano's huren. Sarlat ligt op drie kwartier rijden.

In het dorpje is een redelijke supermarkt, een tankstation, wat restaurantjes en een goede bakker.

Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac scoort een 7,8 uit 10, op basis van 24 reviews