Reviews over Rouffignac-st-Cernin-de-Reilhac

Prima verblijf

M cobelens
    19-9-2018

Dit is een prima camping . Mooi gelegen . Veel uitjes in de omgeving. Je moet wel over een auto beschikken . Zwembad is ook fijn.

Prachtige en rustige camping

Bas
    25-8-2018

Camping Bleu Soleil is prachtig gelegen in de Dordogne.

Vanaf de camping heb je een mooi uitzicht.

De omgeving is prachtig en er is zeer veel te doen.

De camping heeft een net en overzichtelijk zwembad en er is een leuke speeltuin. De animatie was leuk. Onze kinderen hebben zich hier prima vermaakt.

Zowel 's avonds als overdag is het rustig op de camping, wat wij erg prettig vonden.

Wij komen hier graag nog eens terug.

Heerlijk!

Fam. v.d. Bosch
    29-7-2018

Prachtig, goed onderhouden terrein met mooie vergezichten. Prima zwembad, schoon sanitair. Ruime plekken. Bijzonder sympathieke eigenaren. Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. Alle voorzieningen (supermarkt, bakker, slager) dicht in de buurt.

Een plek om terug te komen!

Prachtig gelegen naturistencamping, kenmerk: rust!

W. de Jong
    8-7-2018

Een heerlijke plek! Hartelijke ontvangst door de nieuwe eigenaren, die hard gewerkt hebben om de camping klaar te maken voor deze zomer. Fijn zwembad, schoon sanitair, gezellig terras (met gratis wifi), prachtige ligging. De camping is goed te bereiken (kwartiertje vanaf de autoroute A89) en ligt vlakbij Rouffignac, een dorp met een supermarkt en o.a. een bakker (waldkorn-brood, notentaart!), een slager en een krantenwinkel. Op zondagochtend is er een kleine sfeervolle markt. In de omgeving is ontzettend veel te zien.

Beslist een aanrader!

Gérard en Annemarie
    18-6-2018

Coteau d l'Herme is een aanrader.

Frisse jonge enhousiaste ondernemers die deze camping dit jaar hebben overgenomen.

Mooie plaatsen en een fenomenaal uitzicht, een uitgezet wandelpad van drie kwartier op eigen terrein.

Schoon sanitair en een fantastisch goed onderhouden zwembad.

Gastvrije ontvangst. Al met al een accommodatie om zeker terug te komen.