Campings Roemenie

We hebben een aantal aanbieders voor Roemenie voor je op een rij gezet:

campings Roemenie

We hebben een aantal aanbieders voor Roemenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Roemenie

Een reis om de stad Sibiu en omgeving te verkennen

Leo,
    12-8-2017

Een camping waar je hartelijk wordt ontvangen. Sanitair is schoon en wordt goed onderhouden. Camping met veel variaties zowel voor campers, caravans en tenten. In de omgeving is voor wandelaars veel te beleven maar ook mensen die met de auto erop uit willen kunnen zich uitstekend vermaken. De stad Sibiu geeft veel mogelijkheden met een openluchtmuseum en dierentuin maar ook met haar bijzondere binnenstad en veel gelegenheden om te eten.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

aangenaam rustpunt na een lange rit.

h.offereins,
    29-9-2016

Het is geen 4 sterrenverblijf ,maar de basis benodigdheden zijn er zeker,ook stroom,water en toilet van de camper kun je netjes legen en spoelen. Het ontvangst is goed,en je kunt gelukkig Nederlands spreken,zonder handen en voeten te hoeven gebruiken. Je dient echter goed te beseffen dat je in roemenie bent,enne, om de spiegels van de camper denken als je de camping op-en afrijd. We werden keurig uitgezwaaid,de volgende dag door Dennis.Goede herinnering,de camping ligt in een mooie landelijke omgeving en dat zie je pas als je de ,,poort" door bent gereden.

Gereisd met partner in september 2016

Mooie camping in de natuur

Leo,
    31-8-2015

Niet zo grote camping in een bosrijk gebied en dichtbij Sibiu. Een vriendelijk duits sprekend echtpaar beheert de camping op prima wijze, Schoon sanitair.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima plek voor mooie uitstapjes

edy jansen,
    22-5-2015

Prima plek voor mooie uitstapjes , leuk zwembad, Eigenaar doet er alles aan gasten naar de zin te maken met documentatie over de omgeving. Ook zomers geschikt voor familie met kinderen. Rustig gelegen achterzijde dorp. Metgoede sanitaire voorzieningen

Gereisd met partner in mei 2015

Geweldige uitvalbasis voor Donau tocht

John M,
    30-12-2014

Vriendelijke eigenaren. Zij is lerares Engels. De eigenaar, Octaviaan, organiseert excursies door de Donau delta. Omdat hij een kleine boot heeft, max. 10 personen, kan hij door de kleinste kanaaltjes varen, weg van de grote schepen. Een absolute aanrader. Weet heel veel van vogels. Door zijn succes proberen anderen in het dorp op zeer agressieve wijze de vakantieganger te lokken. Niet doen, slechte accommodatie en service is onze ervaring, In najaar is de omgeving dor, maar de delta maakt alles goed.

Gereisd met partner in januari 2014