Campings Roemenie

Reviews over accommodaties in Roemenie

Leuke camping

Appie,
    21-8-2018

Camping Eldorado is een (voor Roemeense begrippen) grote camping, schoon sanitair, er zijn meerdere toiletten & douches (dames/heren gescheiden), een mooie wasgelegenheid met warm/koud water, wasmachines, wasdroger. De plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, er zijn veel watertappunten en elektrapalen, op onze plek waren beide helaas kapot, maar geen probleem want er blijven er nog genoeg over. Zelfs op de verste plek heb je WIFI. Er is helaas nog steeds veel (vracht)verkeer op de drukke doorgaande weg, blijkbaar is de rondweg nog niet klaar. Idem review 2017 was van een natuurbad/zandstrand en zonneweide toen wij er waren (ook) geen sprake. Wellicht ook ivm lange droogte, wat begrijpelijk is (nb: de website/advertentietekst/foto's zou -tijdelijk- aangepast kunnen worden). De receptie is open tussen 8-10 uur en 17-20 uur, wij hadden een erg aardige Engelstalige dame. Er staat Maestro geaccepteerd maar pinbetaling is niet mogelijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Naar Romenie? Bezoek dan zeker deze camping

Mira & Harry Molenaar,
    29-7-2018

Mooie kleinschalige schone camping met zeer vriendelijke eigenaren in een klein drop met krachtige omgeving. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Echt een aanrader 😘

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische en sfeervolle camping met zwembad

Familie Dolsma,
    3-9-2017

Een camping waarin de eigenaren er alles aan doen om je thuis te voelen, ontvangtstdrankje en leuke tips voor de omgeving. Een hele gezellige camping met heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Je maakt, als je dat wil, makkelijk contact en kunt deelnemen aan wijn - en palinkaproeverij, rondrit op de Roemeense paardenwagen of de omgeving verkennen. Wat ons betreft de leukste camping van Roemenië

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een ontdekkingsreis in Roemenië

Harry Kleijnen,
    25-8-2017

Hans en Wilma brengen hun gasten op een unieke manier in contact met de lokale bevolking en laten je de echte Roemense gastvrijheid ervaren. Tijdens ons verblijf hebben dankzij alle adviezen bijzondere locaties bezocht maar ook onze vervolgreis aangepast. Ze hebben een breed netweerk van mede-camping eigenaars om je te helpen in het vinden van een volgende bestemming.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen in het Paradijs van Transilvanië

Familie Kuipers,
    14-8-2017

Camping Doua Lumi is een kleine, camping midden in het Roemeens dorpje Blajel. De camping is een klein paradijs. De rust, maar ook de vogels, de bloemen en de geluiden van het Roemeense dorpsleven maakt dit alles zo compleet. Het innemende gastheerschap van de eigenaren en de kleinschaligheid brengt mensen uit vele landen samen. Geweldig is dat! In de omgeving is veel Roemeense cultuur te bewonderen. De bijzondere weerkerken, mooie steden, een treinreis naar Boekarest, een spectaculaire autoreis over de Transfagarasan, eten bij de boer, een tocht door het prachtige landschap of een paardenmarkt bezoeken. Roemenië is een gastvrij land waar wij ons erg welkom voelen. Camping Doua Lumi maakt voor ons zijn naam waar.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)