Campings Roemenie

Reviews over accommodaties in Roemenie

prachtige rustige camping

Jan,
    7-6-2014

Camping ligt in een mooie omgeving voor wandelaars, net sanitair, super vriendelijke eigenaar die met oude miltaire voertuigen rondritten maakt door de bergen. Een aanrader bij u bezoek aan roemenie

Gereisd met partner in juni 2014

Schitterende ligging.

S. Rutten,
    10-7-2010

Roemenie is een mooi land. Bij veel mensen nog onbekend. Maar een zekere aanrader. De mensen zijn er zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie plek

Niessen,
    4-4-2010

voor herhaling vatbaa,r vriendeleike beheerder. zeer mooie omgeving.

Gereisd met partner in Mon May 11 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

optimale uitvalsbasis

nicolaas de gelder,
    7-10-2009

Deze plek is bijzonder, dicht tegen één van de meest verlaten streken in roemenie aan. ideaal voor de ervaren wandelaar/vogelaar/botanist. Mooie oude cultuurstreek, kleinschalig boerenland. Eigenaar is bijzonder gastvrij.

Behoorlijk goede restaurants binnen handbereik en dat in een relatieve uithoek. 'History' en 'Schwabenhof' op de noordelijke route naar Tirgu Mures

Gereisd met partner in juli 2009

Bijzondere plek

nicolaas de gelder,
    25-8-2008

Bijzondere ervaring om op deze plek te vertoeven. Nog nooit zo'n gastvrije eigenaar meegemaakt. Omgeving is één van de mooiste in Roemenië. Ligt aan doodlopende weg. Je kunt de valleien in trekken zonder ook maar in tientallen kilometers een nederzetting tegen te komen. Goede eetgelegenheid op 300 meter. Eigenaar is diep verbonden met de streek en weet dat mooi over te brengen. Over het algemeen niet druk bezocht. Genoeg activiteiten in de buurt voor minimaal vier dagen.

Gereisd met partner in augustus 2008