Campings Roemenie

Reviews over accommodaties in Roemenie

Naar Romenie? Bezoek dan zeker deze camping

Mira & Harry Molenaar,
    29-7-2018

Mooie kleinschalige schone camping met zeer vriendelijke eigenaren in een klein drop met krachtige omgeving. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Echt een aanrader 😘

Gereisd met partner in juli 2018

Hier kom je tot rust

Marinus en alida,
    6-6-2018

Het is een fijne en rustige camping goed sanitaire lieve eigenaren die je helpen als je een probleem hebt echt genoten hier toppie heel veel succes voor de komende tijd

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische en sfeervolle camping met zwembad

Familie Dolsma,
    3-9-2017

Een camping waarin de eigenaren er alles aan doen om je thuis te voelen, ontvangtstdrankje en leuke tips voor de omgeving. Een hele gezellige camping met heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Je maakt, als je dat wil, makkelijk contact en kunt deelnemen aan wijn - en palinkaproeverij, rondrit op de Roemeense paardenwagen of de omgeving verkennen. Wat ons betreft de leukste camping van Roemenië

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een ontdekkingsreis in Roemenië

Harry Kleijnen,
    25-8-2017

Hans en Wilma brengen hun gasten op een unieke manier in contact met de lokale bevolking en laten je de echte Roemense gastvrijheid ervaren. Tijdens ons verblijf hebben dankzij alle adviezen bijzondere locaties bezocht maar ook onze vervolgreis aangepast. Ze hebben een breed netweerk van mede-camping eigenaars om je te helpen in het vinden van een volgende bestemming.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen in het Paradijs van Transilvanië

Familie Kuipers,
    14-8-2017

Camping Doua Lumi is een kleine, camping midden in het Roemeens dorpje Blajel. De camping is een klein paradijs. De rust, maar ook de vogels, de bloemen en de geluiden van het Roemeense dorpsleven maakt dit alles zo compleet. Het innemende gastheerschap van de eigenaren en de kleinschaligheid brengt mensen uit vele landen samen. Geweldig is dat! In de omgeving is veel Roemeense cultuur te bewonderen. De bijzondere weerkerken, mooie steden, een treinreis naar Boekarest, een spectaculaire autoreis over de Transfagarasan, eten bij de boer, een tocht door het prachtige landschap of een paardenmarkt bezoeken. Roemenië is een gastvrij land waar wij ons erg welkom voelen. Camping Doua Lumi maakt voor ons zijn naam waar.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)