Campings Roemenie

We hebben een aantal aanbieders voor Roemenie voor je op een rij gezet:

5-sterren camping Roemenie

We hebben een aantal aanbieders voor Roemenie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Roemenie

prima camping, toeristische mogelijkheden nabij

wim,
    27-2-2011

Prima camping naar Roemeense maatstaven. Bar en restaurant goed. Vlak bij het slot van Dracula, tenminste het slot uit de boeken. Prima tentvelden als de camper er tenminste af blijven. Voor een dag of wat een heel behoorlijke camping voor dit land. Doen!

Gereisd met partner in mei 2010

Vriendelijk, schoon, gezellig.

Robert,
    7-2-2011

De camping ligt op loopafstand van de supermarkt en het Bran Kasteel. We gaan dit jaar weer!

Gereisd met vrienden in juni 2010

Dit jaar gaan we weer.

Peter van Laar,
    7-2-2011

Erg vriendelijk, schoon en op loopafstand van de supermarkt en het Bran kasteel.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Zeer fijne camping!

Antoinette Valkenburg,
    16-1-2011

Wij hebben met het gezin een aantal landen in Oost-Europa bezocht, waaronder Roemenië. Op de vakantiebeurs heb ik uitstekende inlichtingen gekregen en zodoende hebben wij besloten om onder andere naar Vampire Camping te gaan. Wij zijn van 11 juli tot 17 juli op de Vampire Camping verbleven. 'S avonds gingen we heerlijk barbecueën, we kregen er ook nog zomaar een drankje bij! 35 lei (8 euro) voor een pond vlees, frietjes, salade en sausjes. Er hangt een prettige sfeer en de omgeving is prachtig. Kortom, wij hebben ons erg vermaakt. Een camping om zeker naar toe te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Leuke camping met ruime plekken

John Manshanden,
    15-1-2007

Leuke camping met ruime plekken. Weinig schaduw. Goed sanitair en schoon !! Veel aandacht van de beheerder en de eigenaar. Gezellige groeps bbq's tegen zeer redelijke prijzen. Mooie omgeving. Aanrader !!

Gereisd met partner in juli 2006