Campings Roemenie

Reviews over accommodaties in Roemenie

Leuke camping

Appie,
    21-8-2018

Camping Eldorado is een (voor Roemeense begrippen) grote camping, schoon sanitair, er zijn meerdere toiletten & douches (dames/heren gescheiden), een mooie wasgelegenheid met warm/koud water, wasmachines, wasdroger. De plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, er zijn veel watertappunten en elektrapalen, op onze plek waren beide helaas kapot, maar geen probleem want er blijven er nog genoeg over. Zelfs op de verste plek heb je WIFI. Er is helaas nog steeds veel (vracht)verkeer op de drukke doorgaande weg, blijkbaar is de rondweg nog niet klaar. Idem review 2017 was van een natuurbad/zandstrand en zonneweide toen wij er waren (ook) geen sprake. Wellicht ook ivm lange droogte, wat begrijpelijk is (nb: de website/advertentietekst/foto's zou -tijdelijk- aangepast kunnen worden). De receptie is open tussen 8-10 uur en 17-20 uur, wij hadden een erg aardige Engelstalige dame. Er staat Maestro geaccepteerd maar pinbetaling is niet mogelijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

prima camping van alle gemakken voorzien.

Agaath Borg,
    14-8-2018

de camping is midden in het dorp Sovata, maar toch is er veel groen, veel fruitbomen en mooie bloeiende planten. de blokhutten zijn prima voor 2 of 3 personen, alles is keurig schoon, ook het sanitair.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prachtige camping!

Vincent,
    14-8-2017

Ben zeer tevreden over mijn verblijf op deze camping. De camping ligt heel mooi met uitzicht op de heuvels/bergen rondom deze plaats. De camping is heel goed onderhouden en het sanitair heel schoon. Er is ook een werkplaats voor reparatie's aan campers/caravans en auto's. Dit zorgt niet voor overlast. Integendeel! Zelf had ik wat probleempjes met mijn caravan die hier vakkundig werden verholpen. De campingeigenaar en zijn dochter zijn supervriendelijke en aardige mensen die je je welkom laten voelen. Er zijn leuke uitstapjes te maken in de omgeving. Tegenover de camping is een prachtig zwembad. Kortom alles voor een geslaagde vakantie.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Mooie nette camping

Dijkshoorn,
    4-8-2017

Een mooie groene parkachtige camping. Net zwembad en net sanitair. Enigste hinder is inderdaad de autowwg...maar volfend jaar is de snelweg klaar en hoor je alleen nog maar stilte. In de buurt is een mooie omgeving met veel grotten en mooie natuur.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Team Eldorado, OWNER, 8-8-2017

Bedankt voor uw review. Inderdaad hopen we het drukke verkeer kwijt te raken en horen we alleen nog de vogeltjes.

Prima plek om een vakantie door te brengen

Marjan Jansen,
    24-2-2017

Een korte vakantie doorgebracht in een vierpersoonsappartement. Erg vriendelijke ontvangst, superschoon en met aandacht ingericht. Zelfs in de winter is er in de omgeving genoeg te beleven. Wat opvalt is de vriendelijke en gastvrije bevolking. Enige minpuntje is de drukke verkeersweg, maar dit zou vanaf 2018 verleden tijd moeten zijn als de nieuwe rondweg klaar is. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017
    Team Eldorado, OWNER, 8-8-2017

Bedankt voor de review. We hopen inderdaad van de verkeersdrukte te zijn verlost. Dan horen we alleen nog de vogeltjes zingen.