We hebben een aantal aanbieders voor Rockanje voor je op een rij gezet:

Reviews over Rockanje

Genieten!

C.V.,
    31-1-2019

Heerlijk genoten van een zonnige vakantie in Rockanje. Wat een leuke camping voor jong en oud! Voor ieder is er wat te beleven op deze Midicamping, van paardrijden voor de kinderen tot bingo voor de ouderen. Het paardrijden is daarnaast ook een enorm succes voor de kinderen!

Wat erg leuk is, is om de opa van de camping voorbij te zien komen op zijn scootmobiel, meneer is altijd in voor een gezellig praatje over onder andere de historie van de camping. Het sanitair wordt een aantal keer per dag schoongemaakt waardoor deze goed schoon blijft.

Voor de jonge kinderen is het fijn dat de regel van eenrichtingsverkeer nageleefd wordt op de camping en alle vaste gasten hier ook goed opletten. Zo denkt iedereen aan de kinderen van de camping.

Deze camping is een aanrader voor ieder en zeker een plekje om naar terug te komen!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Beste C.V.

leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben!

Ik zal mn schoonvader de groetjes doen!

Heerlijk!

Monique,
    18-1-2019

Heerlijke camping voor gezinnen met grote en kleine kinderen. Strand op fietsafstand, de paardjes om te knuffelen. Toiletten die s'avonds om 23.00 nog gecontroleerd worden. Dropping bingo maar ook klaverjassen en een strandrit meegemaakt. Splash op fietsafstand ook een geweldige attractie voor kleine en grote Kids.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Beste Monique,

dankjewel voor deze mooie woorden en prachtige cijfer!

Prima plek om te onthaasten.

John v Gent,
    13-1-2019

Mijn vrouw ik hebben een stacaravan ,we staan al zo'n 25 jaar bij v d Burgh.

Wij gaan altijd met plezier naar ons stekkie met fijne buren,lieve vrienden en worden altijd gastvrij ontvangen door Ellen en Arie.

Van mij hadden ze ook een 9,6 mogen krijgen.

Gereisd met partner in april 2018

Hallo John en Marianne,

fijn dat jullie het nog steeds naar je zin hebben!

Prima camping!

J.H Addens,
    10-1-2019

stonden met onze camper in november hier, hartelijk ontvangst door de eigenaresse schone en verwarmde toilet/douche gebouw. was natuurlijk wel rustig in dat jaargetijde.goede harde ondergrond op beton/gras.komen in de zomer nog een keer terug !!

Gereisd met partner in november 2018

Beste fam. Addens,

het benieuwd me hoe jullie het verschil zomer winter gaan ervaren. Want ook al staat het vol in de zomer. Er is nog steeds een rustige gezellige sfeer.

Heel goed.

J. Veldkamp,
    7-1-2019

Rustige camping. Geen muziek.

Veel kinderen, mooie speeltuin, pony rijden voor kinderen en een soort hertenkamp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Beste fam. Veldkamp,