Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Deze camping: doen!

Wendy Thomas,
    12-3-2019

Voor een spotprijs op reis! Deze camping is geweldig mooi! En ook omgeving is super!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heel fijne vakantie!

Sylvie Polfliet,
    11-3-2019

Levendige grote camping, doch niet lawaaierig. Heel aangenaam verblijf gehad. Twee schitterende zwembaden waar de kinderen heel veel plezier hebben beleefd. Voor wie wil ook genoeg activiteiten in de buurt. Winkeltje op de camping met basisproducten, lekker stokbrood. Rivier aan de achterkant van de camping. Avonden met mini-disco en standjes met kleren, juweeltjes, air brush tattoos,... Enige minpuntje was dat er op de hele camping en als afsluiting tussen de caravans veel (kalende)buxusstruiken stonden en die waren vol, maar dan ook echt vol met die vervelende buxusrupsen, die ons overal op het terras van de accommodatie voor de voeten kropen, op de kussens zaten en op de ramen kropen. Was dit er niet geweest dan was er echt niéts op aan te merken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een mooie camping in een schitterende omgeving

Marjan Huizinga,
    25-2-2019

Wij hadden in 2018 een verblijf van 2 weken op deze camping met 2 volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd van 12,13,14 en 15. Bij aankomst zagen wij veel gezinnen met jonge kinderen. We veel Nederlanders. Onze kinderen kregen hierdoor het gevoel dat het moeilijk zou worden om aansluiting te vinden. Met name door het voetballen en basketballen lukte dat voor de jongens van 12 en 14 redelijk snel. Voor de meiden was het iets lastiger om 's avonds iets op de camping te doen. Met hun vriendinnen deden ze met name spelletjes bij de vouwwagen. Er is niet zoveel animatie voor oudere kinderen. Voor ons was dit oké. Om 22:00 uur ging de speeltuin sluiten en moest iedereen naar de tent. Dit gaf veel rust op de camping. De oudere kinderen gingen dan buiten de poort nog met elkaar "chillen". Het sanitair viel wel wat tegen. Mannen en vrouwen gezamenlijk, en niet altijd even schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige camping!

Joyce,
    30-1-2019

We zijn hier in juli 2 weken geweest in een huurcaravan geboekt via de camping zelf.prima caravan. We vonden het een fantastische camping. Onze zoon van 8jaar heeft zich goed vermaakt en was niet bij het zwembad weg te krijgen. Het zijn prachtige zwembaden met leuke glijbanen. De animatie doen ook goed hun best. Overdag met spelletjes in het wateren een poolparty en s avonds kids disco met leuke muziek ipv die afgezaagde liedjes. Schuimparty was geweldig.

De camping ligt aan een rivier waar de kinderen zich kunnen vermaken met visjes vangen en een stroomversnelling.

In het restaurant kan je erg lekker eten, aanrader! Tour de France kwam dichtbij langs.

Wij zijn wezen kanoën, naar een grot geweest en de Georges doorgereden. Prachtige omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Supercalifragilisticexpialidocious!

Diana de Jong,
    19-1-2019

Al een aantal keren geweest op deze mooie, gezellige camping met familie en kinderen. Er is voor iedereen iets leuks te doen, zoals een leuk en mooi aangelegd zwembad maar je kunt ook je hart ophalen bij de rivier, diverse activiteiten voor iedere leeftijd, sportmogelijkheden en een gezellig terras aangelegd met leuke optredens van het animatieteam maar ook van andere bands etc. Afgelopen keer hadden we een gave schuimparty! Ik heb nog nooit zo gelachen! 🤣 Ook de omgeving is prachtig, daar raak je nooit op uitgekeken. Mooie plaatsjes met gezellige marktjes maar ook mooie kastelen en iedere keer is het kanoën op de rivier de Ardèche een uitdaging. Je kijkt je ogen uit naar de prachtige natuur! Kortom echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017