Rheinland Pfalz

Reviews over accommodaties in Rheinland Pfalz

Genoten!

Mayke,
    6-3-2019

Heerlijke camping. Hier komen wij zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Gewoon ieder jaar weer om naar uit te kijken!

Wim Versteeg,
    24-2-2019

Prachtig gelegen camping met een fantastisch team mensen die de camping met elkaar beheren en verzorgen. Alles heel netjes en schoon. Sanitair word de gehele dag door schoon gemaakt.

Gereisd met partner in mei 2018

Vind het fantastisch en lekkere wijn.

Gerda Gouw,
    22-2-2019

Het is een mooie camping en schoon sanitair. Vaak is het er mooi weer in de school vakantie. En het is een prachtige omgeving. Je kan ook zwemmen in de moesel. Wij gaan dit jaar zeker weer heen .

Gereisd met partner in augustus 2018

In een wordt het was Fantastish .

M Hepkema,
    8-2-2019

Wij hebben op deze camping de vakantiewoning gehuurd. Die is van alle gemakken voorzien , en de bedden slapen heerlijk . Die rust die er is wanneer je s morgens vroeg wakker wordt en geen auto's of andere dagelijkse geluiden hoort is eenmalig. Er is een gezellig terrasje waar je lekker ontspannen kunt, en er is genoeg te doen ,en op een afstand van 6km ben je al in luxenburg waar je lekker goedkoop tanken kunt. Wij hebben er genoten en het is voor iedereen een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch, echt een aanrader!

Benny en Christa,
    4-2-2019

Als je op zoek bent naar een gemoedelijke sfeer en een gezellige camping met ruime plaatsen een mooi uitzicht en uitstekende voorzieningen ben je hier aan het juiste adres. Ons verblijf is boven verwachting goed bevallen en we hebben gelijk weer geboekt voor aankomende vakantie. We nemen ook zeker onze fietsen weer mee. Zo vanaf de camping het fietspad op en toeren maar. Voor verse broodjes konden we elke ochtend terecht in de receptie waar behulpzaam en zeer vriendelijk (nederlands sprekend) personeel ons hielp. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. Wij hebben hier een heerlijk ontspannen vakantie mogen beleven met stralend weer.

Gereisd met partner in september 2018