Sorteren

Reviews over Reusel

Gezellige camping

C x A
    10-10-2018

Het is een mooie en schone camping en heel gezellig

Kunnen we nog boeken voor 2019?

Het is er fantasties geweldig.

Fam. Morcus
    22-9-2018

We komen er elk jaar en we worden telkens weer gast vrij ontvangen, door Mieke en Wiek.

We hopen dat we volgend jaar ook weer kunnen komen.

Je wil daar de hele zomer staan

Dick en Jannie Wolsheimer
    14-9-2018

Wat Miek en Wiek voor de campinggasten betekenen is grandioos,wat een gezellige avonden hebben ze georganiseerd en schildermiddagen

Fantastisch gezellig

Johan en Ineke
    14-9-2018

Ontvangen met koffie en uitgenodigd om met meerdere kampeerders een fietstocht te maken

een aanrader

daniel
    27-7-2018

Schitterende camping met vriendelijke uitbaters. En oase van rust, ruime plaatsen, proper sanitair. Leuke ontspanningsruimte. Een prachtig fiets- en wandelgebied. Dicht bij het dorp met veel supermarkten.

Ik begrijp de kritiek van sommige zogezegd "kampeerders" niet. Het kan er zo stil zijn. Akkoord, er is geen zwembad, maar als je gaat om te ontstressen : zeker doen