We hebben een aantal aanbieders voor Renesse voor je op een rij gezet:

Reviews over Renesse

Een super aanrader!

Ad Humme,
    28-2-2019

Fantastische ervaring vrienden gaven daar hun huwelijksfeest wij hebben een 2 persoons Lodge geboekt deze was zeer compleet en luxe ingericht personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam en wat betreft culinair je kunt er ook werkelijk verrukkelijk eten echt een aanrader.

Wij gaan er sowieso naar terug om weer lekker te eten dank jullie wel team de Brem😘

Gereisd met partner in februari 2019

luxe camperen

lia orta,
    30-10-2018

heerlijke camping wel heel druk in oktober maar altijd goed verzorgd

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk gehad op rustige camping!

Arne Jongerius,
    21-10-2018

Leuke kleinschalige camping met voornamelijk stacaravans, 3 plekken om te kamperen met tent of tourcaravan. Eigenaar erg aardig en behulpzaam. Mooi nieuw sanitair met vloerverwarming! Top!

Vlak bij zee en centrum Renesse. Op de fiets prima te doen.

Nadeel; niets te doen voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

prima en heerlijk rustig

paul,
    15-10-2018

in zeeuws hofje gezeten. Prima, alles goed geregeld en netjes schoon. Enige negatieve ervaring was de winkel. De deur was open en ik stapte om 5 voor 8 naar binnen. Werd toch niet echt vriendelijk verzocht buiten in de regen te wachten totdat de winkel open was. Heb daarop besloten de komende week maar boodschappen te doen bij de jumbo in het centrum

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Gezellig

Peter chef,
    26-9-2018

Zeer mooie camping waar genoeg te doen is.

Wij waren er met 4 vrienden (tussen 35 tot 40 jaar)

De camping is zeker 5 sterren waar,doordat er voor ieder wel wat te doen is.

Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten bij de snackbar, waar de pizza's zeker een aanrader is.

Zaterdagavond zijn we in het cafe op de camping geweest , dat tot in de late uurtjes zeer gezellig was,er wordt hier rekening gehouden met het soort publiek en daar wordt de muziek dan ook aan aangepast.(deze avond feestmuziek)

Zondag naar het strand geweest 10 min lopen) waar we de strandtent hebben bezocht.

Minpunt is dat we met 3 auto's waren en dat het parkeren hierdoor een probleem was.

Gereisd met vrienden in september 2018