We hebben een aantal aanbieders voor Quiberon voor je op een rij gezet:

Reviews over Quiberon

Uitstekend

Sjaan,
    14-7-2018

Mooie camping met ruime plaatsen, vriendelijk personeel, spreken ook engels. Sanitair is prima en schoon. Camping ligt op loopafstand van het centrum en winkels. Wij stonden aan de rand en wisten niet dat achter de heg een speeltuin was met springkussen. Daar kwamen wij om een uur of vijf achter toen het gevaarte omhoog kwam. En een eigen kraantje!,,,

Gereisd met partner in juni 2018

Prima camping

John van de Wiel,
    28-6-2018

Fijne camping, ruime plaatsen . Alles lekker kort in de buurt. Supermarkten zijn goed en normale prijzen. De staat over steken en je bent aan de zee. Sanitair is minder maar goed te doen. Wij hebben de gehele maand juni hier gelegen . In het voor jaar veel rust. wij hebben ons hier goed geamuseerd. Op het schiereiland zelf is genoeg te zien

Gereisd met partner in juni 2018

Puur op Fransen georienteerde camping

M.A. Brouwer,
    15-8-2017

Vrij nieuwe stacaravans die langzaam maar zeker de hele camping overnemen, wij zaten op een relatief ruim en rustig deel, maar aan de andere kant van de camping staat alles heel dicht op elkaar. Weinig parkeerruimte. Animatieteam spreekt erg slecht Engels, de manager van de camping spreekt helemaal geen Engels!! De camping is puur en alleen gericht op Franse gasten. Als je hier als Nederlandse/Engelse gast geen problemen mee hebt, is het op zich een prima camping, heel dicht bij het strand. Voor ons in ieder geval geen camping om nog eens terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige omgeving

Familie van der Velden,
    25-8-2016

We hebben een hele fijne vakantie gehad met veel zon en fijne temperaturen.Fijne camping zonder franje, met mooie speeltuin voor kinderen, eenvoudig maar prima sanitair. Vlak aan de baai, midden op het eiland quiberon. Wandelend en of fietsend is het prachtige eiland goed te verkennen, vergeet de Cote Sauvage niet! Vriendelijke mensen, supermarkt en restaurant direct naast de camping. Quiberon is een levendig toeristenstadje met ook in de avond volop vertier!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

gewoon goed!

A. Meijer,
    10-8-2016

Heerlijk verblijf gehad 2 weken. vanaf de camping de weg oversteken en je staat al op het strand!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016