Reviews over Prebold

Fantastisch land gebied dorp en logeergelegenheid.

Anneke,
    15-9-2016

Kamp Dolina bied Logeergelegenheid in appartementen met airconditioning, kamers, groepsaccomodatie, kleine camping met gelegenheid tot "primitief" kamperen. Hier logeren mensen die vooraf boeken, voorbij komen en blijven, doortrekkers en vaste gasten. Wordt beheerd door vriendelijke mensen die nergens moeilijk over doen. Zwembadje en kleine bar aanwezig. Slovenië is een heel mooi, vriendelijk en gastvrij land met in het algemeen warme en zonnige zomers. De meeste bewoners spreken Engels of Duits. Zij zijn trots op hun land. Vanuit Prebold is het hele land voor dagtripjes te bereizen. Het land bied erg veel en gevarieerde bezienswaardigheden en aktiviteiten voor jong en oud op het gebied van wondermooie natuur, cultuur en historie. Terrassen en uit eten is goed betaalbaar. Zwemmen mag bijna overal in de vrije natuur, maar neem wel waterschoenen mee. Kortom: zowel het land als de verblijfsplaats kamp Dolina in het centraal gelegen Prebold is een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig en echt tot rust gekomen

Ger,
    29-8-2016

Sanitair was netjes en werd goed schoon gehouden. Beheerder met vrouw waren erg vriendelijk. Zwembad en werd goed onderhouden. Ook kleintjes die kunnen zwemmen kunnen zich goed vermaken. Er was zelfs elke morgen een bakker aanwezig.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie kleine camping met klein zwembad

Bert,
    12-7-2016

ontvangst is vriendelijk. goed verzorgde camping. lekkere lokaal drankje op de camping mooie omgeving voor een paar dagen. fietsen in omgeving erg leuk.( fietskaart is aanwezig bij receptie) dorp op loopafstand en goede pizzeria ( lokaal gerecht in warmschaaltje erg lekker). mooie klein zwembad

klein -puntje douche is de uitkleedruimte.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleine camping met een vriendelijkste beheerster

Tjip,
    30-11-2014

De camping ligt dichtbij de snelweg, zonder dat je er veel last van ondervindt. De camping ligt pal aan een rivier. De beheerster is erg vriendelijk en ontvangt ons op een hele plezierige wijze. Het sanitair is netjes en wordt goed onderhouden. We hebben een plezierige tijd doorgebracht op deze camping.

Gereisd met partner in Thu Aug 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gemoedelijke camping

Ine,
    4-9-2014

Heel gemoedelijke kleine camping waar ik het al naar mijn zin kreeg bij de aankomst op de oprit. Erg gastvrij en behulpzame eigenaren die van alles voor je uitzoeken en regelen als je dat wilt. De omgeving leent zich prima voor allerlei uitstapjes. Wij zijn er maar 4 dagen (op doorreis) geweest en gaan zeker vaker terug. En een zwembad met water van ± 30°C, daar ga ik zelfs in ;)

Gereisd met partner in augustus 2014