Reviews over Praag

super service

B.Y. de Vries
    20-9-2018

Prima camping in de buurt van Praag.

Goede service, vriendelijke eigenaar. Door problemen met de betaalterminal werd het bedrag voor de overnachtingen 2x afgeschreven. Eenmaal thuis hebben we dit direct doorgegeven en het bedrag is netjes teruggestort.

Nette, rustige kleinschalige camping

Paula
    17-9-2018

Fijne, kleinschalige camping met nette facilliteiten. Op korte afstand van Praag. Keurige stacaravan gehuurd. Heerlijk verblijf gehad.

Erg vriendelijk personeel, vooral Pavel!

Goede camping maar erg duur.

Hans Berends
    10-9-2018

Goed sanitair,leuk zwembad,leuk restaurant met teras en makkelijk voor bezoek praag met openbaar vervoer. Maar echter wel heel duur , verblijf met 2 personen en camper voor 2 nachten 83 euro . Dit heb k nog in geen andere stad in Europa betaald!

Prima camping om Praag te bezoeken

A
    15-8-2018

In deze straat zijn een stuk of 6 campings bij de mensen in hun grote achtertuin. Zo ook bij Petrakova. Eenvoudige camping met slechts basic voorzieningen, maar meer heb je niet nodig om een paar dagen Praag te bezoeken.

Aardige eigenaresse die een beetje Engels spreekt, geholpen door 2 studenten die beter Engels spreken. Je mag in overleg aanwijzen waar je wilt staan. Je staat naast elkaar, maar wel met voldoende tussen ruimte. Bij de camping ernaast (Autocamp Hajek) staat alles tegen elkaar aan.

Aanwezig: klein keukentje, tafels en stoelen, gratis Wifi. Slechts 1 douche + 1 wc voor de vrouwen, mannen idem dito. Ouderwets maar wel schoon.

Bus stopt voor de deur, Tram is aan het einde van de straat.

Kortom: als je een camping zoekt om een paar dagen Praag te bezoeken, ben je hier aan het juiste adres.

Erg goed

Mireille
    14-8-2018

Verrassend leuke camping in de buurt van Praag. Bus stopt voor de deur. Wij hadden deze camping vooral vanwege de ligging t.o.v. Praag genomen maar heeft ons echt positief verrast.

Zeer schoon sanitair, vaatwasser!!!, fijn zwembad, trampolines, goed restaurant en er werden leuk dingen voor de kids georganiseerd. Zoals bv hoverboard rijden. Onze kinderen vonden het spijtig weer verder te trekken.