We hebben een aantal aanbieders voor Potsdam voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Potsdam voor je op een rij gezet:

Reviews over Potsdam

Nanda,
    25-8-2018

Prima camping met prachtig sanitair. Goed restaurant en een shuttle service naar het station. Veel te zien in Potsdam!

Gereisd met partner in augustus 2018

14-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Fijne camping met prachtig sanitair (zelf het chemisch in

1-10-2017

Fijne camping met prachtig sanitair (zelf het chemisch toilet in marmer uitgevoerd, nooit eerder gezien), niet goedkoop maar wel waar voor z'n geld. Sommige plekken wat aan de krappe kant als je ook je voortent aan de caravan wilt hebben. Restaurant is heel goed, personeel servicegericht en een haal- en brengservice van/naar het station om naar Berlijn te reizen. Fietsen in omgeving heel goed mogelijk.

Gereisd anders in september 2017

We zijn erg tevreden,maar de volgende punten moeten naar

14-9-2017

We zijn erg tevreden,maar de volgende punten moeten naar ons idee beter/anders:

-Het moet mogelijk worden om met PIN te kunnen betalen.Met contant geld betalen is niet meer van deze tijd.Gaat vaak om grote bedragen

- WIFI is onbetrouwbaar en omslachtig met steeds weer inloggen met nieuw briefje

-Bodem op tentenveld is slecht,veel kuilen waarin water blijft staan en zanderig.Diepere pekken ophogen met een goede grond,uitvlakken en opnieuw inzaaien waar nodig.

Gereisd anders in september 2017

Prima camping

Harry,
    16-8-2017

De camping heeft een prima restaurant, goede stanplaatsen (grootte en schaduw), erg luxe sanitair. Het winkeltje en de broodjesservice is prima. Ze bieden diverse services aan, maar denken niet altijd mee. De wifi is erg matig. Bij het restaurant wel goed maar op de camping zelf slecht. Het is wel een vrij dure camping. Vanuit de camping kun je prima uitstapjes maken naar Berlijn, Potsdam, het aanliggende meer of Tropical Island. Voor de kinderen wordt niet veel georganiseerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017