We hebben een aantal aanbieders voor Algarve voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Algarve

Super

Jan van Capelleveen,
    13-2-2019

Op de dag dat camping Odelouca officieel opende (1 maart 2007) waren mijn vrouw en ik deveerste en enige gasten. Het zag er niet uit en wij vroegen ons af waar Thea en Bert aan gingen beginnen. Nu, 12 jaar later, bezochten wij Odelouca opnieuw, benieuwd naar wat T&B er in 12 jaar van hebben gemaakt. Wij zijn ervaren caravanners en hebben in ons 80 plus leven vele, doorgaans kleine campings bezocht. Echter, wat deze 2 avonturiers van Odelouca hebben gemaakt is superieur!

De ligging van de camping in de natuur, de voorzieningen, de hygiene, de wijze waaroo met de natuur wordt omgegaan, allemaal van topklasse en dat tegen een zeer betaalbare overnachtingsprijs. Zijn er dan geen minpunten? Jawel, ik noem er 2:

1) de laatste 5 kilometer moet u over een niet verharde weg rijden;

2) zeker wel 10km van de bewoonde wereld (inkopen).

Maar als u dit geen bezwaar vindt komt u op de mooiste kleine camping die wij kennen en bij aardige gastgevers

Gereisd met partner in februari 2019

Rustige camping met mooi uitzicht

F Vd Veen,
    27-9-2018

Ik sluit me volledig aan bij de vorige review. Het is een park waar mensen vaste plekken hebben, maar daarachter ligt een soort onverwacht een prima camping. Het is hier rustig en het uitzicht prachtig. Schaduw is even zoeken maar kan je dankzij de houten 'shelters' goed creëren als je met een tentje bent. Het stenen toilet gebouw (even zoeken) is prima. De prijs in elk geval in september meer dan redelijk. Zwembad en bar zijn vrij toegangkelijk. Ik was na wat ik verder in deze regio ken positief verrast.

Voor de prachtige stranden van o.a. Cacela Velha moet je een klein stukje rijden. Kan ook op de fiets

Gereisd met partner in september 2018

Grandioos!!

Bert en Helma van Alphen,
    11-8-2018

Ons hele verblijf op de camping was erg goed! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in april 2018

SUPER!!!!

Betty van den Berk,
    9-8-2018

Je kunt er enkel per boot heen, dus geen auto. Maar dat is wel heerlijk rustig en relaxed! Het is een fantastische plek om er te vertoeven.prachtig zandstrand en heerlijk om te wandelen. Voor boodschappen ben je zo per boot in Olhao waar je uitgebreid kunt winkelen en shoppen. De verse vis van de markt van Olhao is tong-strelend en de Portugees bereidt de sardines en de bacalhau op verschillende wijze op de barbecue enserveren daar graag een koele verfrissende en tintelende Vinho Verde bij. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. In een woord gezegd de Algarve is SUPER!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Superplek

JW42,
    20-7-2018

Alles uit de eerdere reviews klopt. Het terrein ligt op een schitterende rustige plek. Het zwembad is geweldig en het sanitair brandschoon. De eigenaren erg vriendelijk. Er is een broodjesservice, terrasservice en klein assortiment levensmiddelen. Voor uitgebreider boodschappen moet je inderdaad wat verder weg.

Wat ook klopt is de toegangsweg. Verwacht geen asfalt, maar het is best te doen als je gewoon rustig rijdt. Als je het niet aandurft of niet zelf je caravan over de weg wilt rijden, dan is de eigenaar meer dan bereid om dit voor je te doen met zijn eigen wagen.

En dat je laat in de avond niet meer luidruchtig gaat zitten socializen vind ik niet meer dan normaal.

Gereisd met partner in juni 2018