We hebben een aantal aanbieders voor Algarve voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Algarve

Hele fijne complete camping

sylvia van der Horst,
    18-2-2019

Prachtige camping ,leuk opgezet ...zeer netjes zonder gecultiveerd te zijn.Nette ruime douches en vriendelijk personeel .

Gereisd met partner in februari 2019

Super camping voor bezoek met jonge kids!

Steven,
    27-7-2018

erg nette camping, super gezellige bungalow reeks met een jacuzzi in het straatje. Personeel is erg behulpzaam, eigenlijk een top lokatie. Enkel 1 klein minpuntje was dat onze bungalow aan de straatkant stond en hadden we in begin van de vakantie wel wat last van het verkeer smorgens. Anders was het voor ons 10/10 !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super camping! Wij komen nog eens terug.

Eikelboom,
    12-6-2018

Dit is echt een hele leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. De kinderen hebben plezier gemaakt in de miniclub! Prachtig strand ongeveer 2 km van de camping. De camping is heel schoon. Wij hadden een mobilhome gehuurd (tamaris) en dat was van alle gemakken voorzien. Wij komen nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Marleen,
    25-5-2018

Prachtige camping waar we 4 dagen met onze camper hebben gestaan.

Het sanitair is heerlijk schoon en wordt meerdere malen per dag schoon gehouden. Zelfs een apart gedeelte voor kleine kinderen. Meerdere speeltuintjes op de camping, leuk zwembad vooral de jacuzzi.

Aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooie camping in prachtige omgeving!

Danielle,
    18-9-2017

Mooie rustige camping, ook in het hoogseizoen, met verschillende hele mooie accomodaties. Er wordt vanalles georganiseerd, maar je kunt er ook goed genieten van rust. In de omgeving liggen diverse mooie stranden, dorpjes en Lagos is natuurlijk de parel van de Algarve! Vanwege de verre afstand zou ik aanbevelen om met het vliegtuig naar Faro te gaan en vanuit daar met taxi (wij hadden greenbus voor 34 euro) of met de trein (7 euro pp van Lagos naar Faro) naar de camping. Wij hadden geen auto gehuurd maar te voet en met de bus uitstapjes gemaakt, ging prima! Enkeltje Lagos kost bv nog geen 5 euro met 3 personen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017