We hebben een aantal aanbieders voor Algarve voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Algarve

Grandioos!!

Bert en Helma van Alphen,
    11-8-2018

Ons hele verblijf op de camping was erg goed! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in april 2018

SUPER!!!!

Betty van den Berk,
    9-8-2018

Je kunt er enkel per boot heen, dus geen auto. Maar dat is wel heerlijk rustig en relaxed! Het is een fantastische plek om er te vertoeven.prachtig zandstrand en heerlijk om te wandelen. Voor boodschappen ben je zo per boot in Olhao waar je uitgebreid kunt winkelen en shoppen. De verse vis van de markt van Olhao is tong-strelend en de Portugees bereidt de sardines en de bacalhau op verschillende wijze op de barbecue enserveren daar graag een koele verfrissende en tintelende Vinho Verde bij. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. In een woord gezegd de Algarve is SUPER!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prachtige drukke camping

LoysonM,
    26-10-2015

Uitstekend verblijf, richt zich vooral op langverblijvers. sanitair in orde, alle andere mogelijke voorzieningen aanwezig

zeer vriendelijk en hulpgevend personeel. Spijtig dat de plaatsen wat klein zijn.

Gereisd met partner in oktober 2015

goede gok

Theo,
    13-8-2015

voor ons de vierde keer met vliegtuig en auto naar Portugal. Eerst naar het noorden en dan wederom eindigen in de algarve, afgelopen jaren op Turiscampo gestaan, schitterend leuk, maar dat hebben we wel gezien. Nu gegokt op deze camping geen spijt, alles was perfect alleen de Wifi werkte slecht tot niet. Bungalows waren compleet met zelfs handdoeken en opgemaakte bedden, ligging is prettig. Zwembad goed, strand schitterend wel een boottochtje van 4 minuten a 1.50 retour. Op de camping is veel maar het is meer een strandcamping dan verblijf camping. Geen tot weinig nederlanders ( ook prettig) veel spanjaarden, fransen, engelsen en portugezen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

mooie camping met veel groen

Anna Maria van Wingerden,
    14-11-2012

het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam ze staan altijd voor je klaar. Veel wandel en fiets mogelijkheden

Gezellige terasjes aan de boulevard en heel bijzonder om met de boot naar het prachtige strand te gaan.

Gereisd met partner in september 2008