We hebben een aantal aanbieders voor Lagos voor je op een rij gezet:

Reviews over Lagos

Leuk hier!

JW42,
    3-7-2018

De camping is bezig met een renovatie en die pakt goed uit. De verhuuraccomodaties zijn al aangepakt zo te zien, en ook de voorzieningen voor kampeerders zijn vernieuwd. Het sanitair en zwembad zijn helemaal nieuw. Heel netjes geworden. De kampeerplekken zijn verschillend van formaat en worden grotendeels gescheiden door haagjes met bloemen. Geeft een leuke sfeer. Het centrum van Lagos is dichtbij.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustige camping

Marjolijn,
    17-8-2017

Het is een fijne, rustige camping zonder veel tierelantijnen. Wil je een goed restaurant, campingwinkel en veel animatie dan is dit niet de geschikte plek. Wil je een rustige camping met prachtige stranden in de omgeving en een leuke plaats (Lagos) op een paar kilometer afstand, dan zit je hier goed. Het zwembad is niet groot, maar je kunt er lekker even afkoelen overdag. In de avond koelt het meestal lekker af, dus geen zwetende nachten in de stacaravan. Wij hebben een fijne vakantie gehad met onze 3 pubers van 13, 15 en 16 jaar: overdag naar het strand en in de avond naar een plaatsje, bezienswaardigheid of uit eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping,

klaas_winters,
    22-9-2016

Laat je vooral niet afschrikken door de eerdere reviews, er is in de afgelopen jaren blijkbaar geïnvesteerd in opknappen van de camping. Sanitair was, zeker voor Portugese begrippen, prima. Ligging van de camping is prima, vlak bij Luzz ( mooi rustig strand) en vlak bij Lagos met zijn legendarische rotsformaties. Ga je kamperen, neem dan rotsharingen mee, de bodem is keihard!!

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke camping

Anita,
    19-7-2013

Voor deze tijd van "all inclusief" en het verdwijnen van de "echte" campings, een heerlijke kamping die al meer als 32 jaar bestaat! Oke... sanitair verouderd, maar verouderd is niet slecht of vies, integendeel. Nieuwe sanitaire blokken zijn in de pen. Helaas duren vergunningen in Portugal eens zo lang... Het ligt op loopafstand van het Luz strand. Ongeveer 2 km van het langste strand Meia Praia tevens van het centrum. Op rustig plek. Personeel is vriendelijk, ze proberen je in alle mogelijke talen aan te spreken. In hoogseizoen aan de prijs, maar is de mooiste en ruimste camping van de omgeving. Prijs/kwaliteit in balans. Een simpele restaurant waarvan het eten goed is. Voldoende restaurants in de omgeving, is niet chique maar voldoende, per slot zijn we aan het kamperen?! Er is voldoende speelruimte voor kinderen. verblijven, etc... zien er tip top uit, en worden goed onderhouden. Is er iets niet naar je zin? Je hoeft het maar te melden en er wordt aan gewerkt.

Gereisd met partner in juli 2012

ouderwets charmant en centraal gelegen

sander,
    4-4-2010

Eerder schreef ik al lovend over deze vrij onopvallende camping op campingmening.nl. Zijn sterke punten zijn de RUST in vergelijking tot andere overvolle, overcommerciele Algarve campings, de RUIMTE en de centrale LIGGING. Het sanitair is gedateerd maar netjes, de kantine is sober met eenvoudige menu's, het personeel behulpzaam. Nu we een dochtertje hebben ben ik minder te spreken over het verouderde zwembad dat niets biedt voor de kleinsten. Verwacht geen animatieteam maar regelmatig is er een muziekavond voor alle leeftijden. De nieuwe eigenaar heeft zich niet zo geliefd gemaakt door het kappen van veel bomen (weg schaduw en het overweldigende oude eucaliptusbos..) maar spant zich in tal van zaken te verbeteren. Eenvoud karakeriseert de camping, waardoor het gezellig druk kan zijn in het hoofdseizoen maar nooit overvol. Geen eenheidsworst, maar nog ouderwets charmant. Kinderen kunnen hier nog lekker onbezorgd rondrennen. De speeltuin was tot onze vreugde vernieuwd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008