We hebben een aantal aanbieders voor Algarve voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Algarve

Grandioos!!

Bert en Helma van Alphen,
    11-8-2018

Ons hele verblijf op de camping was erg goed! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in april 2018

SUPER!!!!

Betty van den Berk,
    9-8-2018

Je kunt er enkel per boot heen, dus geen auto. Maar dat is wel heerlijk rustig en relaxed! Het is een fantastische plek om er te vertoeven.prachtig zandstrand en heerlijk om te wandelen. Voor boodschappen ben je zo per boot in Olhao waar je uitgebreid kunt winkelen en shoppen. De verse vis van de markt van Olhao is tong-strelend en de Portugees bereidt de sardines en de bacalhau op verschillende wijze op de barbecue enserveren daar graag een koele verfrissende en tintelende Vinho Verde bij. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. In een woord gezegd de Algarve is SUPER!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Leuk hier!

JW42,
    3-7-2018

De camping is bezig met een renovatie en die pakt goed uit. De verhuuraccomodaties zijn al aangepakt zo te zien, en ook de voorzieningen voor kampeerders zijn vernieuwd. Het sanitair en zwembad zijn helemaal nieuw. Heel netjes geworden.

De kampeerplekken zijn verschillend van formaat en worden grotendeels gescheiden door haagjes met bloemen. Geeft een leuke sfeer. Het centrum van Lagos is dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2018

wordt herhaald

Bhargita,
    6-3-2018

Ik vond het heerlijk om weer op "mijn plekje" te zijn. Rust en prachtig weer gehad.

Gereisd alleenreizend in februari 2018

rustige camping

Marjolijn,
    17-8-2017

Het is een fijne, rustige camping zonder veel tierelantijnen. Wil je een goed restaurant, campingwinkel en veel animatie dan is dit niet de geschikte plek. Wil je een rustige camping met prachtige stranden in de omgeving en een leuke plaats (Lagos) op een paar kilometer afstand, dan zit je hier goed. Het zwembad is niet groot, maar je kunt er lekker even afkoelen overdag. In de avond koelt het meestal lekker af, dus geen zwetende nachten in de stacaravan. Wij hebben een fijne vakantie gehad met onze 3 pubers van 13, 15 en 16 jaar: overdag naar het strand en in de avond naar een plaatsje, bezienswaardigheid of uit eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017